logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیانیه؛

تحقق آرمان‌های آزادی قدس شریف به برکت خون شهدا میسر می‌شود

تحقق-آرمان‌های-آزادی-قدس-شریف-به-برکت-خون-شهدا-میسر-می‌شود-
همبستگی جهان اسلام و ملت‌های آزاده، رژیم کودک کش صهیونیستی طرد و منزوی گشته و روزی فرا می‌رسد که به برکت خون شهدا، آرمان آزادی قدس شریف محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» متن بیانیه:

بیشتر بخوانید

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ. (توبه/14)

بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخی مقتدرانه و غرور آفرین به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی کشور انجامید، به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه را فرزندان خمینی(ره) رقم خواهند زد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان این «عملیات بزرگ، راهبردی و تاریخی بی‌نظیر» را «یک واکنش بازدارنده و قدرتمند» می‌داند که «دارای پیام‌های تغییر در معادلات درگیری و موازنه قدرت» است.

مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران استان زنجان دوشادوش اقشار مختلف اسلامی ضمن تشکر از رهبر حکیم انقلاب حضرت آیةالله العظمی امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) و شجاعت و مردانگی نیرو‌های مسلح کشورمان، بر آمادگی کامل خود برای پیگیری اهداف والای انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و توطئه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب تأکید می‌کنند.

امید که با همبستگی جهان اسلام و ملت‌های آزاده، رژیم کودک کش صهیونیستی طرد و منزوی گشته و روزی فرا رسد که به برکت خون شهدا، آرمان آزادی قدس شریف محقق شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر