logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۷۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

کشف ۹۷ کيلوگرم مواد مخدر در استان زنجان

کشف-۹۷-کيلوگرم-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-
رئيس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با بیان اینکه از فروردین سال ۱۴۰۳ تا به امروز در استان زنجان پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از ۴۴۰ نفر از قاچاقچيان مواد مخدر از سطح استان دستگير شدند گفت:۹۷ کيلوگرم مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

محسن حسین‌خانلو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه از فروردین سال ۱۴۰۳ تا به امروز در استان زنجان پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از ۴۴۰ نفر از قاچاقچيان، توزیع کنندگان و نگهداری کنندگان مواد مخدر از  سطح استان دستگير شدند که نتیجه دستگیری این افراد باعث کشف ۹۷کیلوگرم انواع مواد مخدر شده است اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان توانسته است ۵۵ دستگاه خودرو موتورسيکلت در این طرح‌ها توقیف کرده و موتورسیکلت‌های مذکور به پارکينگ انتقال داده شدند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: بیش از ۳۰۰ معتاد متجاهر و عادی از فروردین ماه سالجاری در سطح استان جمع آوری شده و تحويل مراکز ترک اعتیاد داده شدند.   

رئيس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با بیان اینکه 280 طرح پاکسازی ارتقا امنیت اجتماعی و کنترل دستگاه امنیتی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار بود که در این راستا موفق شدیم یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در ظرف ۴۰ روز گذشته منهدم کنیم افزود: چیزی حدود ۴ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص‌های روان‌گرد از فرودین ماه سالجاری تا به امروز در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

حسین‌خانلو افزود: سامانه 128 به منظور جلب بیشتر مشارکت بین مردم و امنیت اجتماعی در استان زنجان راه اندازی شده است اظهار کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده خرید و فروش موادمخدر و یا استعمال آن موارد مذکور را با سامانه 128 پلیس مواد مخدر استان زنجان در میان گذاشته تا اقدامات برنامه‌ریزی شده از طریق پلیس انجام شود.

وی افزود: تمام تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر بر این است که مردم از طریق این سامانه گزارشات، سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را در ارتباط با تولید، توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر با پلیس در میان بگذارند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با اشاره به اینکه مراکز مشاوره تخصصی در حوزه مواد مخدر در زنجان وجود دارد که این مرکز در ستاد فرماندهی ضلع جنوبی این سازمان داخل ساختمان امام رضا(ع) طبقه زیرزمین دایر است و مشاوره تخصصی در حوزه موادمخدر و مددکاری به صورت تخصصی انجام می‌شود، افزود: در تمام کلانتری‌ها سطح استان مشاوره مربوط در ارتباط با مواد مخدر به صورت پایه‌ای و ابتدایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر