logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۷۰۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان:

برادران جوجیتسوکار زنجانی به دنبال کسب طلای مسابقات آسیایی هستند

برادران-جوجیتسوکار-زنجانی-به-دنبال-کسب-طلای-مسابقات-آسیایی-هستند-
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات آسیایی جوجیتسو در ابوظبی امارات برگزار می‌شود، گفت: ۲ ورزشکار زنجانی در اواسط ماه جاری به کشور امارات اعزام خواهند شد.

نرگس رمضانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برادران سلیمی (اکبر و تقی) سالیان سال است که در رشته جوجیتسو سر رشته داشته و به صورت تخصصی در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند گفت: این 2 ورزشکار در حال حاضر در اردو بسر می‌برند و از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری به مسابقات آسیایی جوجیتسو در ابوظبی کشور امارات اعزام خواهند شد.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: این 2 بازیکن اولین مرحله اردوی آماده سازی خود را فرودین ماه سال جاری در تهران آکادمی ملی المپیک زیر نظر مربیان مجرب گذرانده و مرحله دوم اردو نیز در روزهای اول اردیبهشت ماه برگزار شد و بازیکنان بطور مستمر و مداوم سخت در تلاش هستند.  

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه هیأت انجمن‌های ورزشی استان زنجان از بازیکنان تیم ملی جوجیتسو حمایت می‌کند ادامه داد: تا جایی که در توان داشتیم از بازیکنان استان زنجان حمایت کردیم و برادران سلیمی نیز از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.  

وی عنوان کرد: اکبر و تقی سلیمی سال‌هاست از قهرمانان تیم ملی بوده و در بخش کاتا مشغول به فعالیت هستند. با توجه به قدرت بدنی خیلی خوبی که دارند، امیدواریم نتایج خوبی را کسب کرده و در مسابقات آسیایی جوجیتسو کسب مقام داشته باشند.  

رمضانی در پایان تصریح کرد: تیم ملی جوجیتسو استان زنجان همه ساله مقام‌های مختلفی دارد، در بهمن ماه سال گذشته میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی 12 تا 16 سال در سه استایل بود که استان زنجان توانست ۲۷ مدال را تصاحب کند.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر