logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۵۳۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان ابهر:

رزمی‌کاران ابهری مقام نخست رقابت‌های استانی را از آن خود کردند

رزمی‌کاران-ابهری-مقام-نخست-رقابت‌های-استانی-را-از-آن-خود-کردند
رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان ابهر با اشاره به برگزاری جام فجر در ابهر گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم رزمی‌کاران کیک‌بوکسینگ ابهر مقام نخست را از آن خود کردند.

مجید جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات قهرمانی استان زنجان کیک‌بوکسینگ جام فجر گرامیداشت شهید مدافع حرم هادی طارمی با مشارکت ۱۹ تیم از ۶ شهرستان، استان زنجان به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان ابهر در سالن عسلک برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مسابقات قهرمانی استانی کیک‌بوکسینگ با مشارکت بیش از ۲۵۰ ورزشکار مرد در رده سنی نونهالان در استایل لایت‌کنتاکت، نوجوانان در استایل فول‌کنتاکت، جوانان در استایل لوکیک و بزرگسالان در استایل K-۱ رولز در دو بخش رینگ و تاتامی برگزار شد.  

جعفری تصریح کرد: این دوره از مسابقات، شهرستان ابهر در جایگاه نخست و شهرستان‌های خرمدره و زنجان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان ابهر در پایان از قضاوت داوران و سرداوران این دوره از مسابقات و ریاست هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان زنجان و ریاست سازمان ورزش و جوانان شهرستان ابهر بابت برگزاری مسابقات و از مربیان و ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر