logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۶۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

فاز دوم شرکت شهرک‌های صنعتی ظریفان زنجان به بهره‌برداری می‎رسد

فاز-دوم-شرکت-شهرک‌های-صنعتی-ظریفان-زنجان-به-بهره‌برداری-می‎رسد
معاون اداره کل میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه هدف از احداث این مجموعه ایجاد اشتغال هنرمندان صنایع دستی و عرضه محصولات است گفت: فاز دوم شرکت شهرک‌های صنعتی ظریفان تا تیر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

میکائیل موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی ظریفان فاز یک به تعداد ۱۲ واحد به صورت موقت در فروردین ماه ۱۴۰۳ به هنرمندان مشغول به حرفه صنایع دستی زنجان تحویل داده شد و فاز دوم تا آخر تیر ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این کارگاه با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی در ایام نوروز به صورت موقت در اختیار هنرمندان قرار گرفت که در این ایام هم صنایع دستی و هم مکان فعالیت شرکت ظریفان معرفی شد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه افزود: فاز دوم شرکت شهرک‌های صنعتی ظریفان طبق قول که داده شده تا تیر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد تعداد این کارگاه‌ها و مغازه‌ها بیشتر از فاز یک است.

معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی استان زنجان عنوان کرد: هدف از احداث این مجموعه ایجاد اشتغال هنرمندان صنایع دستی و عرضه محصولات در زمینه کارگاهی، ورک‌شاپ و فروشگاهی و همچنین معرفی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر