logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۶۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سپاه، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را به جهان ثابت کرد

سپاه،-پوشالی-بودن-رژیم-صهیونیستی-را-به-جهان-ثابت-کرد
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه حماسه آفرینی فرزندان برومند ملت بزرگ ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث امید بخشی و امید آفرینی دوستان و باعث سرشکستگی و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شده است گفت: سپاه، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را به جهان ثابت کرد.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حماسه‌ای که دوستان و دشمنان شاهد و ناظر آن بودند و همگی انگشت بر دهان ماندند سپاهی که با انگیزه توسط امام راحل تشکیل شده و انسان‌هایی که با نیت «قربت الله» دور هم جمع شده‌اند و برای به رخ کشیدن دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کنند اظهار کرد: با توجه به امکانات محدود در کشور در مقابل با امکانات گسترده دشمنان و حمایت‌های فشرده کشورهای غربی و شرقی می‌توان گفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیدند و جهان را با دستاوردهای به روز کشور آشنا کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حماسه آفرینی فرزندان برومند ملت بزرگ ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث امید بخشی و امید آفرینی دوستان و باعث سرشکستگی و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان ابراز کرد: انجام عملیات «وعده صادق» با نصرت پروردگار ممکن شد و برای رژیم صهیونیستی جوابی دندان شکنی بود و مقام معظم رهبری در این باره فرمودند؛ دوران بزن درو تمام شده است اگر یکی بزنید دو تا دریافت خواهید کرد.

حجت‌الاسلام محدر ابراز کرد: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم شهدایی که با اقتدار در راه پیروزی وطن جنگیده و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران هیمنه پوشالی استکبار جهانی به خصوص رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و رشادت‌ها و دلیری‌های غیورمردان سرزمین ایران را به رخ دشمنان و مستکبرین کشاند.

حجت‌الاسلام محدر عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌ای بی نظیر نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده ملت بزرگ ایران نمی‌توانند اظهار نظری داشته باشند.

وی افزود: سپاه انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها طبیعی و غیر طبیعی خوش درخشیده و ید طولانی در کمک و یاری رساندن به مناطق محروم دارد.

وی گفت: تجربه نشان داده است هر کجا مشارکت مردم صورت گرفته است پیشرفت حاصل شده است و نیروهای سپاه انقلاب اسلامی توسط امام راحل گرد هم آمدند و اکنون پیشرفت و دستاوردهای انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر