logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۷۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت کاراته استان زنجان:

کاراته کا‌ها افتخار‌آفرین شدند

کاراته-کا‌ها-افتخار‌آفرین-شدند-
رئیس هیأت کاراته استان زنجان گفت: دو کاراته‌کا زنجانی موفق شدند در مرحله دوم تیم ملی رقیب خود را شکست دهند و به مرحله اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

سیدجعفر ایوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان طی روز‌های 17 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شد گفت: بازیکنان تیم زنجان سینا محمدلو و کسری ایمانی موفق شدند در مرحله دوم تیم ملی رقیب خود را شکست دهند و به مرحله اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: سینا محمد‌لو در وزن  70- کیلوگرم در رده سنی نوجوانان و کسری ایمانی در وزن 63- کیلوگرم رده سنی نوجوانان کاراته‌کاهای آینده‌دار زنجان در رقابت‌های درون اردویی تیم ملی توانمندی‌های خود را بیش از پیش اثبات کردند.  

رئیس هیأت کاراته استان زنجان بیان کرد: این دو کاراته‌کا توانستند به مرحله‌ی بعدی انتخابی تیم‌ملی صعود کنند. این رقابت‌ها روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 به میزبانی تهران برگزار شد.  

وی ادامه داد: پیش از این هم ساسان عباسی در وزن 70+ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان توانسته بود در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی عنوان نائب قهرمانی مسابقات را کسب و به مرحله بعدی اردو تیم ملی که از عصر روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 در شهر تبریز برگزار شد راه پیدا کند. 

ایوار خاطرنشان کرد: برنامه‌های همگانی، قهرمانی و استعدادیابی نیز در حال اجرا بوده و همینطور قصد داریم میزبان یک دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی در استان زنجان باشیم.  

وی عنوان کرد: در هفته‌های آینده نیز دوره عملی مربیگری کاراته در بخش سبک کنترلی و سبک‌های آزاد و همچنین دوره ارتقا داوری را برگزار خواهیم کرد.   

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر