logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

عملیات وعده صادق شکست ترمیم‌ناپذیری به رژیم صهیونسیتی وارد کرد

عملیات-وعده-صادق-شکست-ترمیم‌ناپذیری-به-رژیم-صهیونسیتی-وارد-کرد
امام جمعه ابهر گفت: نتیجه عملیات صادق این بود که اسرائیل به نابودی نزدیک شد و اگر خطایی از آنها سربزند ما با دست بازتر اقدام خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تبریک به ملت ایران مقام معظم رهبری و همچنین نیروهای مسلح بابت سیلی محکمی که به اسرائیل زدند گفت: ما به اسرائیل حمله نکردیم بلکه این تنها یک سیلی به آنها برای تنبیه بود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه کشورمان بزرگترین عملیات پهپادی جهان را انجام داد متذکر شد: در طول این چند سال در جنگ روسیه و اوکراین، کشور روسیه تنها ۷۰ پهپاد طی این مدت شلیک کرده است در حالی که کشور ما در یک شب در عملیات وعده صادق ۱۷۰ پهپاد و ۱۲۰ موشک استفاده کرده است.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه برخی در تلاش هستند این حمله و دستاوردها را کوچک جلوه دهند، گفت: در شب حمله به اسرائیل معادل یک ششم کل قدرت موشکی چین در آن شب ما موشک پرتاب کردیم.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه ۲۰ کشور همکاری کردند که این موشک‌ها به اسرائیل نرسد، تصریح کرد: پدافند موشکی اسرائیل که ادعای قدرتمندی آن را دارند تا چهار صبح خنثی شد که این امر نشان از قدرت رزمی ایران است که به ابرقدرت‌ها نشان داد اگر بخواهیم می‌توانیم بزنیم.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه ما در هیچ حمله‌ای قصد کشتن نداریم به طور مثال اگر قصد کشتن داشتیم در حمله به عین‌الاسد به جای زاغه مهمات می‌توانستیم استراحت‌گاه نظامیان آمریکا را بزنیم، گفت: دین ما دین آدم‌کشی نیست و ما هم بر اساس آموزه‌های دینی در عین قدرت آدم‌کش نیستیم بلکه می‌خواهیم متجاوز را ادب کرده و صلح را برقرار کنیم.

وی افزود: یکی از نکات اصلی در این حمله به رخ کشیدن قدرت بازدارندگی ایران بود که محقق شد، اگر اسرائیل به این حمله واکنش نشان دهد از نادانی آنها است.

امام جمعه ابهر با تأکید بر اینکه ما می‌خواستیم هیمنه اسرائیل را در جهان بشکنیم که به این هدف رسیدیم، اذعان کرد: قبل از هر کسی درد این سیلی ایران را آمریکا چشید زیرا عظمت آنها در جهان شکست.

این مسئول با اشاره به اینکه عظمت این حمله به این بود که ما قبل از حمله اعلام کردیم تا آنها از تمام توان خود استفاده کنند، گفت: نتیجه عملیات نیز این بود که اسرائیل به نابودی نزدیک شد و اگر خطایی از آنها سربزند ما با دست بازتر اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر