logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان خبر داد:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان ماهنشانی

برگزاری-اردوی-راهیان-پیشرفت-برای-دانش‌آموزان-ماهنشانی-
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان گفت: تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول ماهنشان به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

محمود صیادی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان پسر متوسطه دوره اول به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: این اردو یک روزه بوده و روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه انجام خواهد شد و دانش آموزان در این اردوی یک روز از معدن سرب و روی انگوران بازدید خواهند کرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان ادامه داد: این اردو با حضور فرماندار ماهنشان و رئیس آموزش و پرورش و معاون پرورشی آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر دستاوردهای علمی و پیشرفت کشور صرفا از طریق اخبار برای اقشار مختلف جامعە روایت می‌شد و مخاطبان بە این شیوە از اخبار آخرین دستاوردهای علمی آگاە می‌شدند.

صیادی افزود: اما امروزه در کنار روایت دستاوردهای علمی کشور در حوزەهای مختلف، حضور فیزیکی مخاطبان در کنار دستاوردها، بیش از پیش بە روشنگری و تبیین حقایق در جامعە کمک خواهد کرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان بیان کرد: نسل جوان و نوجوان باید با حضور میدانی در طرح‌های ملی، با تخصص دانشمندان و جوانان این مرز و بوم به روشنی آشنا شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان باید بدانند این متخصصان ایرانی بودند که در سایه تحریم‌ها توانستند گام‌های بزرگی بردارند و  به خواسته‌های خود جامعه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر