logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۹۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

نور و روشنایی بوستان‌ها برای افطاری خانوادگی در روز طبیعت تقویت شده است

نور-و-روشنایی-بوستان‌ها-برای-افطاری-خانوادگی-در-روز-طبیعت-تقویت-شده-است
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه تا حد امکان در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از همشهریان در روز طبیعت، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت شده گفت: در روز طبیعت باید حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران را حفظ کنیم و این روز را با «افطاری خانوادگی در طبیعت» گرامی بداریم.

غلامحسن احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه قبل از آغاز سال نو تمامی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌سازی شد، اظهار داشت: برای روز طبیعت نیز نسبت به پاکسازی و بازدیدهای دوباره به لحاظ سرویس‌های بهداشتی و روشنایی انجام شد.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی شهرداری برای حضور شهروندان در طبیعت با توجه به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان افزود: شهرداری در ۵ پارک جنگلی و بیش از ۱۰۰ پارک درون‌شهری آماده ارائه خدمات به همشهریان در روز طبیعت است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه تمهیدات مختلفی شامل فضاسازی و گلکاری، نظافت و رسیدگی به سطوح فضای سبز، تجهیز و سرویس بخش‌های خدماتی پارک‌ها (آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سطل‌های زباله)، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی برای روز طبیعت در زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: در روز طبیعت باید حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران را حفظ کنیم و این روز را با «افطاری خانوادگی در طبیعت» گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه تا حد امکان در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از مسافران و همشهریان گرامی در روز طبیعت، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت شده گفت: مردم مومن و روزه دار می‌توانند در پارک‌ها و بوستان‌ها افطار کنند.

وی با درخواست از شهروندان برای رعایت نظافت شهری گفت: از همشهریان می خواهیم از روشن کردن آتش در محل‌های نامناسب، شکستن شاخه‌های درختان و با رعایت جوانب زیست‌محیطی و نریختن زباله با سبزبانان همکاری داشته و همیار طبیعت باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر