logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۳۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم در گفتگو با موج‌رسا:

اصلی‌ترین اقدام امپراطوری‌های دروغین وارونه جلوه دادن حقایق است

اصلی‌ترین-اقدام-امپراطوری‌های-دروغین-وارونه-جلوه-دادن-حقایق-است
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم بابیان اینکه امپراطوری‌های دروغین به دنبال نقشه پیچیده جنگ ترکیبی با ابزارهای مختلف بودند گفت: اصلی ترین اقدام امپراطوری‌های دروغین وارونه جلوه دادن حقایق است.

ابراهیم آقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این نظام وانقلاب بعد از دیدن واقعیات و پیشرفت چمشگیر کشوردرحوزه‌های مختلف ازجمله دفاعی وناامید شدن ازحمله نظامی به دنبال جنگی بودند که بدون شلیک کردن حتی یک گلوله ورویارویی مستقیم نظامی با کشور به اتمام رسد گفت: امپراطوی‌های دروغین با سواستفاده از موقعیت، غفلت وضعف سواد رسانی درکشور قصد فعال کردن تمام گسل‌های موجود را داشتند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: امپراطوری‌های دروغین به دنبال نقشه پیچیده جنگ ترکیبی با ابزارهای مختلف بودند که  در راس آن بکارگیری غول رسانه‌ای در امور مختلف بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم عنوان کرد: ازشایعه پراکنی تا تکرار دروغ پردازی‌ها درجامعه گرفته تا تحریم که همه به نوعی دست نشانده امپراطوری‌های دروغین در کشور است.

آقایی گفت: دشمنان نظام قصد داشتند با ایجاد اختلاف، هرج و مرج در جامعه اهداف خود را پبش برند و با ترورهای هدفمند دو مذهب شیعه و سنی باعث آشوب‌هایی شوند.

وی ابراز کرد: ولی ملت همیشه در صحنه با حضور در میادین از نظام جمهوری اسلامی دفاع نمودند تا دشمن از اوضاع به وجود آمده سوء استفاده نکنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم عنوان کرد: رسانه‌ها ابزارهای قوی در روایت رویدادهای دروغ در جامعه هستند و دشمن سعی بر این دارد که با وارونه جلوه دادن اوضاع  کشور بذر ناامیدی را گسترش دهد.

آقایی افزود: امپراطوری‌های دروغین که برای کشور ما نسخه آزادی بیان می‌پیچد در کشورشان اگر مردم از روی آزادی بیان خلاف سلایق آن‌ها عمل کنند برخوردهای نامناسب می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم تاکید کرد: دشمن با ایجاد جنگ نرم سعی در گمراهی مردم بخصوص جوانان و نوجوانان دارند ولی آنچه که برای دشمن اهمیت دارد  همراه کردن آحاد مردم بخصوص جوانان ونوجوانان با روند جنگ ترکیبی است.

وی عنوان کرد: امروزه جنگ، جنگ روایت هاست وقتی پشت پرده اهداف دشمن برای مردم روشن شود اهداف شوم خود جلوه گر می‌کند درجنگ اخیر غزه دشمن بخاطر اینکه واقعیات درجنگ به دنیا مخابره نشود وحتی وارونه جلوه داده شود اقدام به شهید کردن عمدی خبرنگاران  کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان طارم گفت: آنچه که امروز مهم است اینست که دستاوردهای نظام وانقلاب درهمه زمینه برای مردم تشریح وتبیین شود.

اقایی گفت: از طرفی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که راه زیادی تا فتح قله نمانده بذرامید را در دل جامعه مخصوصا جوانان بکاریم و تمام سعی و تلاش بر این باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر