logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۶۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
خطیب موقت نماز جمعه ابهر:

بیان نکردن دستاوردها هم بی‌انصافی است

بیان-نکردن-دستاوردها-هم-بی‌انصافی-است
خطیب نماز جمعه ابهر با بیان اینکه بعد انقلاب مسئولان شهری و کشوری در شهرها و روستاها سفر می‌کنند تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و به این مشکلات رسیدگی می‌شود، گفت: کم و کاستی هم وجود دارد اما بیان نکردن دستاوردها هم بی‌انصافی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام داود شجاعی در خطبه‌های نماز جمعه ابهر ضمن توصیه مومنان و مومنات به تقوای الهی گفت: ان‌شاءالله خداوند متعال ما را در مسیر انجام واجبات الهی و ترک محرمات موفق و موید کند.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر گفت: ایشان تأکید داشتند به توجه به قرآن کریم و در محضر قرآن کریم بودن، نه به صورت فردی، بلکه از لحاظ اجتماعی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: حضرت آقا در دیدار با دانشجویان دو آرمان و هدف کلی را برای دانشجویان قرار دادند، اولین مبحث، اداره کشور به شیوه اسلامی است و حکمرانی اسلام در جهان است و مسئله بعدی ارائه الگو به مردم جهان است، پیامبر گرامی اسلام برای مدیریت جهانی و رهبری جهانی مبعوث شدند و قرآن، کتاب هدایت برای تمام بشریت است و طلبه، دانشجو و همه مردم باید در این دو حوزه دغدغه داشته باشند.

خطیب موقت نماز جمعه ابهر با بیان اینکه انقلاب کردیم که اداره کشور به شیوه اسلام باشد، گفت: الحمدلله به پاس خون شهدای عزیز و به نفس گرم بزرگان، خیرخواهان دستاوردهای خوبی داشته‌ایم، امروزه سرهنگ مملکت متواضعانه کار می‌کند و خود را خادم مردم می‌داند.

 وی با بیان اینکه بعد انقلاب مسئولان شهری و کشوری در شهرها و روستاها سفر می‌کنند تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و به این مشکلات رسیدگی می‌شود، گفت: کم و کاستی هم وجود دارد اما بیان نکردن دستاوردها هم بی‌انصافی است.

وی با اشاره به طرح ملی نور، افزود: نیروی انتظامی که از پیکر جان ما، حافظ امنیتی واجتماعی ما هستند، موظف شدند با اهتمام بیشتر وارد عرصه حجاب شوند و این ضرورت دارد که تک تک مردم با این زحمت‌کشان همکاری لازم را انجام دهند.

 حجت‌الاسلام شجاعی تصریح کرد: مؤمنین در خصوص مسئله حجاب وظیفه دارند، بی‌حجابی هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است و از هر جهت امنیت خانواده، امنیت جوانان ما از اهمیت بالایی دارد و مسلماً باید جامعه در مسیر تعالی دینی قدم بردارد.

وی با اشاره به مسئله فلسطین گفت: فلسطین مهم ترین و اصلی‌ترین حوزه مقاومت است، در دم افطار تصاویری از فلسطینیان پخش می‌شد و متأسفانه ساعتی نبود که از خانواده‌های فلسطینیان شهید نشوند، تعدادی منافق، کوردل و گمراه که داخل کشور شعارهایی در حمایت از این رژیم منحوس می‌دهند، که این افراد در صدد گمراه کردن افکار جامعه و به ذلالت کشاندن افکار جامعه هستند.

 وی با اشاره به حمله به کنسولگری ایران گفت: مردم از نیروهای امنیتی در خواست انتقام از این رژیم کودک‌کش را دارند، خادمین ملت در نیروهای نظامی حتما دل امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را با اقدامات موثر شاد خواهند کرد.

 وی بیان کرد: مسئله حجاب مورد تأکید رهبری و سیره اهل بیت ما بوده است، اما استعمار جهانی و سرمایه‌داری برای استفاده و بهره بردن از جسم ظاهر و مطامع دنیایی،  شخصیت و جایگاه بانوان را پایین می‌آورند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر