logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۶۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تصادف زنجيره‌ای در زنجان ۹ مصدوم بر جای گذاشت

تصادف-زنجيره‌ای-در-زنجان-۹-مصدوم-بر-جای-گذاشت
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از وقوع حادثه رانندگی در زنجان خبر داد و گفت: این حادثه در کيلومتر 30 اتوبان زنجان_ تهران لاین شمالی رخ داده که ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با تعطیلات پیش رو و ترافیک و شلوغی‌های جاده‌ها امکان بروز حوادث ناشی از تصادف نیز بالا می‌رود اظهار کرد: حادثه در تاریخ ۲۱ فرودین ماه ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه رخ داده و تعداد مصدومین ناشی از این تصادف ۹ نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در اثر تصادف هفت دستگاه خودروی سواری و يک دستگاه تريلر 9 نفر مصدوم شدند و اقدامات پیش‌بيمارستانی به مصدومین توسط ماموران اورژانس در محل حادثه انجام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: 6 دستگاه آمبولانس اورژانس از پايگاه‌های تابعه به محل حادثه اعزام شدند.

تقی‌لو اضافه کرد: پس از ارزيابی اوليه و انجام اقدامات درمانی لازم به 9 مصدوم در محل حادثه مصدومین که(خانم 62 -38- ساله )، (آقا 38 -34- 40-60-14 ساله) و (دو کودک دختر 8ساله و پسر بچه 8ساله) گزارش شده است توسط کدهای اعزامی به بيمارستان آیت‌الله موسوی زنجان جهت مداوای تکميلی منتقل شدند.

وی تاکید کرد: شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی است که در زمان بروز حادثه همشهریان می‌توانند با حفظ خونسردی با شماره مذکور حوادث ناشی از تصادفات جاده‌ای را گزارش دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر