logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۶۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

مشکل راه دسترسی مدرسه گلشهر ابهر نیاز به مساعدت مسئولان شهری دارد

مشکل-راه-دسترسی-مدرسه-گلشهر-ابهر-نیاز-به-مساعدت-مسئولان-شهری-دارد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: با توجه به افتتاح دبستان ۶ کلاسه امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) گلشهر از دستگاه‌های ذیربط درخواست داریم در خصوص بازگشایی کامل راه دسترسی به آموزشگاه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید مرادی در جلسه گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه و فراهم کردن برنامه‌ها و اعتبارات لازم برای تجلیل از معلمان را ضروری دانست و تاکید کرد: تکریم مقام معلم مخصوص یک روز و یک هفته نیست و تکریم و تعظیم معلم، تکریم و تعظیم علم است.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، باید اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، بیش از گذشته متناسب با شأن و مقام و منزلت فرهنگیان و معلمان باشد.

مرادی افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، برگزاری همایش‌های شهرستانی، تشکیل میز خدمت با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرهای ابهر، هیدج و صایین قلعه، حضور دست جمعی فرهنگیان در نماز جمعه، تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی، پژوهشگر، هنرمند و ورزشکار و برگزاری دوره ضمن خدمت و مسابقه از کتاب استاد شهید مطهری و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تشریح نحوه برگزاری امتحانات نوبت دوم خرداد ماه ۱۴۰۳ بیان کرد: اجرای ایمن و مطلوب آزمون‌های نوبت دوم و نهایی در مدارس مهمترین اولویت آموزش و پرورش شهرستان است و تمامی واحدهای اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدارس در جهت برگزاری شایسته این آزمون‌ها پای کار خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم به دلیل ایجاد سابقه تحصیلی و تاثیر قطعی ۵۰ درصدی در رتبه آزمون سراسری و برگزاری امتحانات خردادماه پایه‌های دهم و یازدهم از امسال به صورت نهایی، یکی از موضوعات مهم نظام تعلیم و تربیت است، خواستار استفاده از ظرفیت و همکاری همه دستگاه‌های شهرستان در برگزاری مطلوب این امتحانات شد.

این مسئول در پایان تأکید کرد: با توجه به افتتاح دبستان ۶ کلاسه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) گلشهر از دستگاه‌های ذیربط درخواست داریم در خصوص بازگشایی کامل راه دسترسی به آموزشگاه اقدام کنند، که امیدواریم تا هفته اول اردیبهشت مدرسه را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر