logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

ابهر در کیفیت آموزشی و میزان خروجی امتحانات نهایی جایگاه اول را دارد

ابهر-در-کیفیت-آموزشی-و-میزان-خروجی-امتحانات-نهایی-جایگاه-اول-را-دارد
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: شهرستان ابهر منطقه‌ای است که در کیفیت آموزشی و میزان خروجی امتحانات نهایی در جایگاه اول استان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی اسماعیلی در آیین کلنگ‌زنی آموزشگاه خیری شریف‌آباد در ابتدای سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین، از خانواده‌ محترم نجفی خیرین بزرگوار مدرسه‌ساز و از تلاش‌ها و پیگیری‌های حسن شجاعی نماینده مردم مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح‌های خیرساز و اختصاص اعتبار برای پروژه‌های در حال احداث شهرستان نیز تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای پروژه‌های همچون این پروژه می‌تواند بخشی از مشکلات موجود در شهرستان را مرتفع کند و این پروژه ششمین پروژه‌ای است که در شهرستان ابهر و در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی می‌شود که هم خیرین و هم دولت در این زمینه به ما کمک‌رسانی کرده و برخی از این پروژه‌ها را به سرانجام رساندند که هم اکنون در حال بهره‌برداری است.

اسماعیلی از تکمیل پروژه‌های باقی مانده در زمانبندی مشخص شده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خداوند را شاکریم که اتفاقات خوبی در مسیر آموزش و پرورش در حال رخ دادن است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در آزمون نهایی سال گذشته به همت همکاران عزیز در مدارس مناطق ۱۴ گانه استان، استان زنجان از جایگاه ۲۱ کشوری به جایگاه دهم صعود کرد که با توجه به این آمار در منطقه شمال غرب کشور، استان در بین تمام استان‌ها جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر منطقه‌ای است که در کیفیت آموزشی و میزان خروجی امتحانات نهایی در جایگاه اول استان قرار دارد.

اسماعیلی افزود: سرمایه‌گذاری خانواده نجفی، در جهت ساخت مدرسه، علاوه بر مواهب اخروی، باقیات‌الصالحاتی در تربیت نسل‌های آینده خواهد بود و این همان فرمایشی است که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند و ما امروز افتخار این را داریم که زمینه‌ساز این مهم خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر