logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۶۶۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

ارائه ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات متمم به مسکن‌های روستایی

ارائه-۱۵۰-میلیون-تومان-تسهیلات-متمم-به-مسکن‌های-روستایی
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: به متقاضیانی که در سنوات قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند اما موفق به تکمیل و بهره‌برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه‌ای امروز در جمع خبرنگاران به اعطای تسهیلات 350 میلیون تومانی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی اشاره کرد و گفت: برای دریافت تسهیلات 350 میلیون تومانی، تاکنون ۹ هزارو ۹۴۰ متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شد که از این تعداد برای ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار انعقاد قرارداد انجام گرفت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات پنج درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است، افزود: تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می‌توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: به متقاضیانی که در سنوات قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند اما موفق به تکمیل و بهره‌برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

خواجه‌ای تصریح کرد: از مجموع ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان، تا کنون 57 درصد مقاوم‌سازی شده است، که امیدواریم تا پایان سال 1410 شاهد مقاوم‌سازی کلیه واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر