logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود:

۵۱ درصد واحد‌های روستایی ایجرود مقاوم‌سازی شد

۵۱-درصد-واحد‌های-روستایی-ایجرود-مقاوم‌سازی-شد
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود از ابلاغ تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی طرح ویژه برای واحدهای روستایی خبر داد و گفت: ۵۱ درصد واحد‌های روستایی ایجرود مقاوم‌سازی شد.

مهدی نبیلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: بنیاد مسکن شهرستان ایجرود از ابتدای ابلاغ تسهیلات مقاوم‌سازی تاکنون از مجموع ۹ هزارو ۲۶۹ واحد روستایی تعداد ۵ هزار و ۱۰۷ واحد را مقام‌سازی کرده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این واحدها با پرداخت تسهیلات طرح ویژه و کمک‌های بلاعوض و با نظارت ناظرین نظام فنی روستایی مقاوم‌سازی شده است، گفت: تعدادی از واحد‌های مقاوم‌سازی شده شهرستان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه اخیرا تسهیلات طرح ویژه برای ساخت و نوسازی واحدهای روستایی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای هر واحد ابلاغ شده است، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن جهت تشکیل پروند و معرفی به بانک‌های عامل اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۱ درصد واحدهای شهرستان مقاوم‌سازی شده‌اند، افزود: این تعداد معادل ۵ هزار و ۱۰۷ واحد است.

نبیلو با بیان اینکه امسال ۲۰۰ واحد مقاوم‌سازی شده است، خاطر نشان کرد: ۳۷۵ واحد نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی از شناسایی روستاهای در مسیر سیلاب نیز خبر داد و گفت: ۴ روستای قلقاتی، گلابر، آرمتلو و چولجه قشلاق در معرض سیل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر