logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۶۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند

صهیونیست‌ها-در-جنگ-غزه-به-آخر-خط-رسیده‌اند-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرات شگرفی بر منطقه غرب آسیا و رژیم صهیونیستی داشته است گفت: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه روز جهانی قدس است و تشکر و قدردانی از ملت شریف ایران اسلامی و اهالی بزرگوار شهرستان طارم که یک حماسه دیگرخلق کردند گفت: امروزه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین به این باور رسیده‌اند که آخرین راه برای آزادی فلسطین همان فرمایشات مقام معظم رهبری در سه دهه بود که فرمودند؛ «در داخل فلسطین باید این شعله مقدس انتفاضه روز به روز شعله ورتر شود».

بیشتر بخوانید

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرات شگرفی بر منطقه غرب آسیا و رژیم صهیونیستی داشته است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: مسئولین باید همیشه قدردان چنین مردمی باشند که همیشه در میدان هستند و هر زمان نیاز باشد در میدان حاضر می‌شوند. 

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: محکوم می‌کنیم حمله وحشیانه رژیم صهیونیست به کنسولگری سفارت ایران در دمشق را که منجر به شهادت هفت تن از سرداران و افسران نظامی عزیزمان شده است.

وی گفت: حمله تروریستی به پایگاه‌ها و مقرهای نظامی و انتظامی در راسک و چابهار دوباره منجر به شهادت 10 نفر از مدافعان امنیت شده است و البته 18 نفر از عوامل تروریستی در این جریان به هلاکت رسیدند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: رژیم صهیونیست می‌داند انتقام خواهیم گرفت به حالت آماده باش کامل در آمده‌اند و صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند آنها در 6 ماه جنگ به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده‌اند.

وی تاکید کرد: حالا رژیم صهیونیست فکر می‌کند با انجام این کارها می‌تواند به اهداف خود برسد در حالیکه با این کارها محور نابودی خودشان را نزدیکتر می‌کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیست از هر طرف در محاصره است از طرف یمن، عراق، لبنان و حماس و مجبور است به هر کاری دست بزند.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: جنگ با فلسطین در عرض 75 سال هیچ دستاودی برای رژیم صهیونیست نداشته است.

وی با بیان اینکه تا می‌توانیم از لحظه لحظه زندگی خودمان استفاده کنیم تا بعدا حسرت نخوریم، گفت: پیشاپیش عید فطر را خدمت تمام روزه داران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر