logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یادداشت؛

جنایات رژیم صهیونیست در غزه حد و مرز ندارد

جنایات-رژیم-صهیونیست-در-غزه-حد-و-مرز-ندارد
امروز رژیم صهیونیستی در غزه مظلوم،  چهره واقعی خود را در مقابل مدعیان حقوق بشری به نمایش گذاشته‌ است و مصداق عینی،  أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ را عینیت بخشیده است و از هیچ جنایتی روی گردان نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امروز رژیم صهیونیستی در غزه مظلوم،  چهره واقعی خود را در مقابل مدعیان حقوق بشری به نمایش گذاشته‌ است و مصداق عینی،  أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ را عینیت بخشیده است و از هیچ جنایتی روی گردان نیست.

بیشتر بخوانید

آیا آستانه تحمل و وجدان انسانی حامیان حقوق بشری و شورای امنیت سازمان ملل متحد هنوز با این اعمال ددمنشانه و حیوانی این رژيم تحریک نشده است؟

آیا جنایتی حیوانی مانده است که این رژيم مرتکب نشده باشد؟

اعمال غیر انسانی و ناامنی غذایی در غزه موج می‌زند،  این نسل کشی و تجاوز آشکار دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

در جنایات غزه،  انسانیت و وجدان بشری برای  سازمان‎های بین المللی که شاهد وحشیانه‌ترین و کم نظیرترین اقدامات علیه مردم بی پناه غزه هستند، حیثیت حقوق بشری و مدعیان آن را زیر سوال برده است.

امید است به برکت ماه مبارک رمضان و دعای قلبی مسلمانان جهان بویژه در این لیالی قدر، شکست و پایان اسرائیل،  آب سردی باشد بر تمام آتش افروزی‌ها و ظلم و ستم رژيم کودک کش و پایانی باشد بر تمام جنایات هولناک صهیونیست‌ها.

امید است روز قدس،  دنیا شاهد خشم کشورهای مسلمان علیه خوی حیوانی رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها خواهد بود و تاکید خواهد کرد که تنها درمان غده سرطانی منطقه (رژیم صهیونیست) ریشه کنی است که به مدد الهی اتفاق خواهد افتاد.

جمشید نظام پور معاون فرهنگی دانشگاه و عضوکانون بسیج اساتید دانشگاه پیام زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر