logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۶۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

اعزام ۱۳۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف ابهر

اعزام-۱۳۰-مبلغ-در-ماه-مبارک-رمضان-به-مناطق-مختلف-ابهر
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: ۱۳۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی به مناطق مختلف این شهرستان، در ایام ماه مبارک رمضان، در راستای جهاد تبیین و تبلیغ مسائل دینی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، ایام ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام از جمله طرح‌های صورت گرفته در این ماه مبارک «زندگی با آیه‌ها» در قالب طرح ملی «مسطورا» است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح در قالب پنج محور ایمان و امید، توحید و نفی عبودیت غیر خدا، نبوت و رستاخیز اجتماعی، ولایت و پیوندهای اجتماعی و همچنین معاد تدوین شده که برگرفته از سیر ساختاری کتاب شریف طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری حفظه‌الله است.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه در گام نخست اجرا و برگزاری این طرح ۳۰ فراز نورانی از قرآن کریم انتخاب شده است، گفت: دانش‌آموزانی که در این طرح شرکت می‌کنند مباحث تبیین، حفظ، قرائت، حفظ، تدبر، تفسیر و زندگی با این آیه‌های منتخب را انجام می‌دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: این طرح قرآن، کتاب زندگی در بلندمدت به مدت سه سال اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام ۱۳۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی به مناطق مختلف این شهرستان، در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: سخنرانی‌ها در مساجد، جلسات تفسیر، جلسات جزء‌خوانی، برگزاری مسابقات، سخنرانی‌های شب احیاء از جمله برنامه‌هایی است در قالب گفتمان «زندگی با آیه‌ها» و در قالب طرح ملی «مسطورا» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر