logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۶۵۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاد حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک همه مسلمانان است

رژیم-صهیونیستی-دشمن-مشترک-همه-مسلمانان-است
استاد حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) زنجان با بیان اینکه دلیل اصلی ادامه جنگ و کشتار در غزه توسط رژیم صهیونیستی و نپذیرفتن شکست تایید شجاعت نیروهای حماس است گفت: رژیم صهیونیستی دشمن مشترک مسلمانان است.

خدیجه حسنلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان روز جهانی قدس با نامگذاری امام راحل(ره) تبدیل به نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان شده است که حول مسئله فلسطین و قدس شریف در حرکت می‌باشد و به عنوان اولین مسئله جهان اسلام مطرح شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس هر ساله نشان از فرهنگ مقاومت و انتفاضه در بین افکار عمومی ملت‌های مسلمان بوده که برای بر ملا کردن هرچه بیشتر ماهیت رژیم سفاک، ددمنش، جعلی جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در افکار عمومی جهان برگزار می‌شود.

استاد حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) زنجان عنوان کرد: لزوم اتحاد هرچه بیشتر امت‌های جهان اسلام در برابر این رژیم منحوس لازم و ضروری است چرا که همه مسلمین این رژیم را به عنوان دشمن اصلی و مشترک ملت‌های مسلمان و کل بشریت می‌شناسند.

حسنلو اضافه کرد: پس وظیفه تک تک ماست تا بر اهمیت این مساله پافشاری کرده و از آن پاسداری کنیم و دفاع از مردم فلسطین امری ضروری است.

وی تاکید کرد: با وجود شواهد موجود در فلسطین اشغالی و مجامع جهانی که نشان از شکست رژیم منحوس صهیونیستی بوده ازجمله ناتوانی این رژیم در آزادسازی اسرای خود، طولانی شدن جنگ، صدور قطعنامه‌هایی علیه این رژیم، تظاهرات گسترده اغلب کشورها در دفاع ازمردم مظلوم غزه است.

استاد حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) زنجان افزود: با این حال این رژیم نمی‌خواهد شکست رابپذیرد. چون این امر را نشانه تائید نیروهای حماس، مقاومت و انتفاضه می‌داند و قطعا همین امر مهر تاییدی بر اشغالگری و ظلم همه جانبه این رژیم خواهدبود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر