logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

چرایی جانفدایی به رهبر انقلاب و راه شهدا

چرایی-جانفدایی-به-رهبر-انقلاب-و-راه-شهدا
این مسیر پر از نور با تمام استقامت و صبوری و با مشاهده انواع ناملایمت‌ها از سوی دوستان نادان بی‌بصیرت و دشمنان عاقل بی‌ایمان ادامه دارد ولی ذره‌ای از خطوط اصلی و ترسیمی دین مبین اسلام در قامت نظام اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» این مسیر پر از نور با تمام استقامت و صبوری و با مشاهده انواع ناملایمت‌ها از سوی دوستان نادان بی‌بصیرت و دشمنان عاقل بی‌ایمان ادامه دارد. ذره‌ای از خطوط اصلی و ترسیمی دین مبین اسلام در قامت نظام اسلامی کوتاه نخواهیم آمد چرا که تنها راه نجات از ظلمت‌ها تسلیم در برابر ذات کبریایی باری‌تعالی در تراز « ان الدین عندالله الاسلام » و « و من یبتغ غیر الاسلام دینا فلن یقبل منه» است. 

بیشتر بخوانید

ما مردم با اعتقاد راسخ به درایت‌های رسولانه امامین انقلاب و ایمان خود را در حوادث اعجاب‌انگیز و معجزه‌گونه در گرد و غبارهای بعد از انقلاب ۵۷ تقویت می‌کنیم. 

آری معجزه است که تازه انقلاب شود و بیش از ۴۰ کشور تا بن دندان مسلح به کشور ما به مدت 8 سال حمله ناموفقیت آمیز داشته باشند.

آری معجزه است که دو سال جنگ داخلی منافقین با کشتار ۱۷ هزار نفری نتوانند انقلاب اسلامی نوپا را از پای درآورند.

آری معجزه است که ۴۵ سال تحت تحریم‌های ظالمانه قرار بگیریم ولی همچنان در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، صنعتی، نظامی و حتی فرهنگی با وجود هجمه‌های گسترده و حتی در عرصه اقتصادی که دشمنان دنبال براندازی از این ناحیه بوده‌اند اجازه بحران‌سازی و ورشکستگی به آنها را ندهیم و خوش بدرخشیم. ( بازارها و پاساژهای شلوغ و جاده‌های پر از ماشین‌های مسافرین با شور و حال خاص و... نشانه حال خوب اکثریت مردم ما هستند ).

آری معجزه است که نفوذی‌ها و منافقین نیز نتوانستند به اهداف شوم خویش در براندازی حتی در قامت فتنه ۸۷ تا ۸۸ و پروژه ززآ برسند.

آری این را معجزه است که دشمنان ما یا همان آپدیت‌شدگان حجاج‌بن‌یوسف ثقفی‌ها و دیگر جانیان نتوانند با وجود شبکه‌های گسترده ماهواره‌ای، پیج‌ها و کانال‌های عریض و طویل، خدشه‌ای به شیعه‌گری وارد کنند بلکه مقابل آنها و مستکبرین جهانی، جبهه بسیار مستحکم مقاومت شکل بگیرد که تمام نقشه‌های معاندین را بر آب کرده و کاسه و کوزه آنها را با وجود هزینه‌های ۷ تریلیون دلاری و... بشکند. و ده‌ها اسناد قابل ملاحظه دیگری که هر بیدار وجدان و صاحب انصاف و پژوهنده حقیقت‌طلب را به جاده ایمنی‌بخش انقلاب اسلامی هدایت کرده و رهروان آن را مشتاق جانفدا کند.

موسی آقایاری، پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه هیدج

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر