logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۵۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سلطان وانتی‌های زنجان

سلطان-وانتی‌های-زنجان
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان مصمم به رفع سد معبر در سطح شهر است، گفت: برخی‌ها هدفمند ۱۵ وانت به کارگرفته و اقدام به سد معبر در سطح شهر می‌کنند.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شهرداری مصمم به ساماندهی سد معبر است، اظهار داشت: شهرداری با تمام توان در این راستا پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه بودجه لازم برای رفع سد معبر توسط شورا مصوب شده است، افزود: در دو سال اخیر امکانات و ادوات لازم برای بحث مدیریت این موضوع تا حدودی تامین شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه در چند ماه گذشته مدیریت به صورت غیر متمرکز شده و به مناطق واگذار شده است، گفت: محل‌هایی که احساس می‌شود مشکلاتی ایجاد شود همانند بزرگراه‌ها که احتمال حوادث بالا است سعی می‌شود تا از سد معبر جلوگیری شود.

مرادلو ادامه داد: شهرداری مکلف به تعیین محل‌هایی برای متمرکز شدن وانت‌بارها در برخی از مناطق است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گفت: در سطح شهر برخی‌ها هدفمند ۱۵ وانت را به کارگرفته و اقدام به میوه‌فروشی و سد معبر در محل‌هایی می‌کنند. علاوه بر این برخی از صاحبان وانتی‌ها خود مغازه‌دار هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان با عرضه کنندگان میوه، تره بار و دیگر اقلام در پشت وانت بارها برخورد سخت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: فقط از این افراد انتظار این است در فضاهای در نظر گرفته شده، استقرار پیدا کنند و در کنار کسب درآمد مشکلات شهری را بیشتر نکنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر