logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۹۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری و شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

شهرداری زنجان برای رفع سد معبر بدون اغماض برخورد خواهد کرد

شهرداری-زنجان-برای-رفع-سد-معبر-بدون-اغماض-برخورد-خواهد-کرد
معاون خدمات شهری و شهرداری زنجان با بیان اینکه شهرداری طبق قانون با هر فردی که معبری را اشغال کند، به استناد تبصره ذیل بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها می‌تواند نسبت به رفع سد معبر اقدام کند گفت: برای رفع سد معبر بدون اغماض برخورد خواهد شد.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شهرداری طبق قانون با هر فردی که معبری را به هر منظور اعم از خواب یا کسب‌وکار اشغال کند، به استناد تبصره ذیل بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها راسا به وسیله ماموران شهرداری برداشته و رفع سد معبر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه اخطار و تذکری در قانون در خصوص رفع سد معبر پیش‌بینی نشده است گفت: ممکن است در هر لحظه در معابر برای شهروندان حادثه رخ دهد و به دلیل اینکه ماموریت و مسئولیت حفاظت از معابر شهری بر عهده شهرداری است، این ارگان مسئول خسارت وارد خواهد بود و مکلف به جبران ضرر و زیان وارد شده است.

معاون خدمات شهری و شهرداری زنجان گفت: بنابراین علاوه بر فردی که سد معبر کرده و سبب ایجاد حادثه یا خسارتی شده، شهرداری نیز موظف به پاسخگویی در مراجع قضایی و بالا دستی است.

وی با اشاره به اینکه با وجود این شهرداری زنجان بنر در سطح شهر نصب کرده، اخطار‌های لازم را در خصوص سد معبر داده است، بیان کرد: شهرداری طبق وظایف خود عمل کرده و از روز‌های گذشته در حال رفع سد معبر در نقاط مختلف شهری است.

احمدی با بیان اینکه همکاران مجموعه شهرداری در طول شبانه روز در حال انجام خدمات و ماموریت‌های خود هستند، تاکید کرد: شهرداری با حضور ماموران خود، با دستور دستگاه قضایی و دادستان نسبت به سد معبر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر