logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۶۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

قدس عزت و اقتدار جهان اسلام است

قدس-عزت-و-اقتدار-جهان-اسلام-است
نقش دولت‌‎های صهیونیست پرور غربی، برخی از حکومت‌های پادشاهی و غیر دموکراتیک با عادی سازی روابط خود با این «وصله ناجور» و «گرگ ناخوانده غرب آسیا» به جرات بخشی این رژیم برای کشتار و آواره نمودن مردم بی گناه فلسطین کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اقدامات وحشیانه سالیان متمادی به ویژه شش ماهه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و شهادت ده‌ها تن از جمله زنان و کودکان بی گناه و نیز تحریم غذا و آب ساکنان غزه دگربار موجب بروز خشم و نفرت گسترده همه آزادگان جهان به ویژه مسلمانان از این رژیم منحوس گردید. در کنار محکومیت وسیع مردمی و جنبش‌های عدالت طلب و آزادی بخش در سراسر جهان نسبت به این اقدامات ددمنشانه‌ی صهیونیست‌ها، سکوت سازمان‌ها و نهادهای بین المللی به اصطلاح حامی حقوق بشر قابل تامل است.   

بیشتر بخوانید

در کنار نقش دولت‌‎های صهیونیست پرور غربی، برخی از حکومت‌های پادشاهی و غیر دموکراتیک با عادی سازی روابط خود با این «وصله ناجور» و «گرگ ناخوانده غرب آسیا» به جرات بخشی این رژیم برای کشتار و آواره نمودن مردم بی گناه فلسطین کمک کرده‌اند. 

در حالی که حضور و حماسه مردم ایران اسلامی واقعیت این خانه عنکبوتی و سست بنیان غاصب را برای جهانیان نمایان می‌سازد.   تکرار چنین اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل باعث بیداری مردم جهان و مطالبه پیوسته آنها از جوامع جهانی و پاسخ‌های قاطع و ویران کننده به وسعت ساخت و سازهای زیرینایی و روبنایی هفتادساله صهیونیست منجر خواهد شد.

به آنها هشدار می‌دهیم که از جنایت علیه مردم بی‌دفاع فلسطین دست بردارند و به این نکته توجه داشته باشند که قدس عزت و اقتدار جهان اسلام است. در غیر این صورت همان گونه که در رویکرد جدید دفاعی نیروهای مقاومت شاهد بودید، بارانی از موشک‌های انتقام طوفان الاقصی به همراه آتش خشم جوانان غیور فلسطینی بر خانه سست و عنکبوتی آنان  فرود خواهد آمد.  

با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن تجديد پيمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و رهنمودهای حكيمانه رهبر انقلاب(مدظله العالي)، شاهد تضعيف آمريکا و رژيم غاصب و کودک کش صهيونيستی در جهان اسلام بوده و دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطيني را به ارمغان آوريم. 

رویا کرمی/ رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان       

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر