logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۶۵۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی ترمیم‌ناپذیر است

قدرت-بازدارندگی-رژیم-صهیونیستی-ترمیم‌ناپذیر-است-
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیست در جنگ غزه شکست سنگینی متحمل شده است گفت: قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیست ترمیم ناپذیر است.

مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسائلی که امروزه در غزه شاهد آن هستیم دارای چند نکته بوده که مهمترین آن شکستی است که در یک جنگ نابرابر رژیم صهیونیست متحمل شده و این شکست را نپذیرفته است گفت: جنبه دیگر این شکست، شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی بود با توجه به این نکته که رژیم صهیونیستی رسانه‌های بزرگ و قدرتمندی را در دست دارد و آن را اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: آنچه که مهم است آگاهی و بیداری مردم دنیا در این میان است که خلافت رسانه‌های صهیونیست را نشان داد رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌خواستند ذهنیت افراد را تحت تاثیر خود قرار دهند و آن جور که می‌خواهند جنگ غزه را به نمایش گذارند و همه چیز را به نفع اهداف شوم خود تمام کنند ولی در این میان آگاهی مردم از وقایع طوفان‌الاقصی رسانه‌های قدرتمند آنها را به نابودی کشاند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان عنوان کرد: اطلاع و بیداری مردم دنیا توانست شکست رسانه‌ای سنگينی را برای رژیم صهیونیست رقم زند که برای این رژیم گران تمام شد و با این اقدام مشخص شد که قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیست ترمیم ناپذیر است.

حسینی ابراز کرد: پیروزی حماس در غزه مدیون خون شهدا است مخصوصا کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی و باید در نظر گرفت که عده زیادی از شهدا در این جنگ از اقشار بی‌دفاع هستند و رژیم صهیونیست این اقدامات غیرانسانی را نیز به کارنامه سیاه خود اضافه کرد.

وی گفت: شکست سیاسی رژیم صهیونیست در این جنگ از جنبه‌های دیگر اهمیت دارد هفته‌ها و بلکه ماه‌ها در این جنگ نابرابر رژیم صهیونیست در دست برخی کشورها از جمله انگلیس، آلمان، فرانسه و استرالیا همکاری ویژه داشتند که به مرور زمان این کشورها وقتی شاهد شکست و اعتراضات مردم شدند عقب نشینی کردند. و این کشورها کاملا واقف بودند که اگر ادامه دهند آبروی خود را در این جنایت خواهند برد و در نتیجه عقب‌نشینی را ترجیح دادند.

حسینی گفت: در این جنگ آمریکا که بزرگترین پشتیبان رژیم صهیونیستی بوده و نزدیک به ۸۰ سال است با این رژیم همکاری دارد و همه جانبه از این رژیم منحوس حمایت می‌کند و در جنگ غزه شکست رژیم صهیونیست همان شکست آمریکا نیز بود.

وی عنوان کرد: شکستی که از دل غزه و به دست جوانان این سرزمین رقم خورد، شکستی که رژیم منحوس صهیونیست را برای همیشه نابود کرد و دنیا نشان داد حق بر ظلم پیروز است و این پیروزی را مدیون خون هزاران شهید می‌داند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: گروه مقاومت با تکیه بر ایمان خود با شجاعت عملیات طوفان‌الاقصی را رقم زدند و خفت و خواری رژیم صهیونیست را در مقابل دیدگان جهان به تصویر کشیدند.

حسینی گفت: رژیم صهیونیستی تلاش بسیار کرد تا دولت‌های بیشتری را با خود هم مسیر سازد ولی نتوانست چرا که همه دنیا مطلع هستند که رژیم صهیونیست در برابر نیروی مقاومت که متشکل از جوانان غیور غزه و حماس است حرفی برای گفتن ندارد با اینکه بزرگترین امکانات در دست رژیم صهیونیست است ولی در طوفان‌الاقصی شکست سنگینی خورد.

وی اضافه کرد: امیدواریم این شکست‌ها تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد تا جهان همه درصلح و آرامش به دور از هر گونه جنگی باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر