logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۶۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

تجمع مردم زنجان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع-مردم-زنجان-در-محکومیت-جنایات-رژیم-صهیونیستی-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در غزه به بدترین شکل ممکن شکست خورده است و این شکست باعث سرنگونی این رژیم منحوس خواهد شد گفت: مردم زنجان برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حسینیه اعظم زنجان بعد از مراسم جزءخوانی ساعت ۱۷ الی ۱۸ تجمع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در پی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق منجر به شهادت فرماندهان سپاه پاسداران و دیپلمات‌های ایرانی شد گفت: این حمله نشان دهنده عدم پذیرش شکست رژیم صهیونیستی در غزه است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای محکومیت این اقدام غیر انسانی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی مردم زنجان در روز سه شنبه ۱۴ فروردین بعد از مراسم جز خوانی در حسینیه اعظم زنجان ساعت ۱۷ الی ۱۸ تجمع خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: رژیم صهیونیست از هیچ جنایتی دست بردار نیست زیرا در عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگین از گروه مقاومت و حماس خورده است و حالا به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرده است.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: حمله به کنسولگری ایران در دمشق برای رهایی از شکست طوفان‌الاقصی است و ما مردم زنجان حمله غیرانسانی و خائنانه صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر