logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۶۳۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

جزئیات تازه از قتل دردناک ایلیا در شهر خرمدره

-جزئیات-تازه-از-قتل-دردناک-ایلیا-در-شهر-خرمدره
چند روز پس از مرگ دردناک ایلیا 14ساله در دفاع از پدرش، یکی از بستگان این خانواده جزئیات تازه‌ای از حادثه را بازگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از همشهری آنلاین ، 20اسفند امسال در بلوار امام خمینی شهرستان خرمدره در استان زنجان درگیری خونینی رخ داد که در جریان آن نوجوان 14ساله‌ای به نام ایلیا با ضربات قمه اشرار به قتل رسید. ایلیا آن روز در حالی هدف ضربه قمه اشرار قرار گرفت که قصد دفاع از پدرش را داشت و می‌خواست مانع حمله اشرار به او شود اما خودش با ضربه قمه، جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید

وقوع این جنایت، احساسات عمومی در شهر خرمدره را به حدی جریحه‌دار کرد که حالا خیلی‌ها خواسته‌شان مجازات شدید و سریع عاملان این جنایت هولناک است. اما چه شد که ایلیا و پدرش قربانی اشرار قمه به‌دست شدند؟

محسن اقتداری از اقوام پدر ایلیا درباره جزئیات این حادثه مرگبار می‌گوید: روز یکشنبه ایلیا و پدرش که از کسبه خوشنام خرمدره است، به‌سوی خانه می‌رفتند که پشت یکی از چراغ ‌قرمزها در بلوار اصلی خرمدره توقف کردند. در این هنگام یک خودروی پرشیا قصد سبقت از سمت راست آنها را داشت که با خودروی پدر ایلیا که آن هم یک پرشیا بود برخورد می‌کند. هر دو خودرو آینه به آینه می‌شوند و آنجا یک بگو مگو پیش می‌آید که خیلی زود تمام می‌شود و هردو خودرو به راه خود ادامه می‌دهند.

  وی ادامه می‌دهد: در وسط راه پدر ایلیا در بلوار امام خمینی روبه‌روی یک سوپر مارکت توقف کرد تا کمی خرید کند و با خود به خانه ببرد. او وارد سوپرمارکت شد و در این حین همان خودروی پرشیایی که دقایقی قبل سرنشینانش با پدر ایلیا جر و بحث کرده بودند از آنجا گذشت. این خودرو تنها نبود و 2خودروی پراید و سمند هم همراهی‌اش می‌کردند.

آنها وقتی پدر ایلیا را دیدند که وارد سوپرمارکت شد، با حرکت دنده عقب خود را به مغازه رساندند و به داخل سوپرمارکت رفته و با پدر ایلیا درگیر شدند. این درگیری به بیرون از سوپر‌مارکت کشیده شد و یکی از آنها با چاقو به پدر ایلیا حمله ‌ و او را از ناحیه شانه و سر زخمی کرد.

ایلیا که تا آن لحظه در خودرو در انتظار پدرش بود، با دیدن این صحنه‌ها به نجات پدرش شتافت. او خود را به آنها رساند تا نگذارد اشرار به پدرش آسیب بیشتری بزنند که همان ضارب با چاقو به ایلیا نیز حمله کرد و چاقو را نزدیک قلبش فرو کرد که باعث خونریزی شدید و در نهایت مرگ او شد. پس از این حادثه شاهدان عینی بلافاصله مصدومان را به بیمارستانی در همان حوالی منتقل کردند و پلیس را در جریان قرار دادند.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که پس از انتقال 2 مصدوم به بیمارستان نوجوان 14ساله جان باخته است. کارآگاهان پلیس از حضور در محل قتل و تحقیق از شاهدان و بررسی دوربین‌های مداربسته به نخستین سرنخ‌ها از عاملان این درگیری خونین دست یافتند و در کمتر از 2ساعت هویت 6نفر آنها را شناسایی و همگی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. به‌گفته اقتداری، خانواده ایلیا از ضاربان شکایت کرده‌اند و در انتظار نتیجه تحقیقات و بررسی پلیس هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر