logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۶۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره خبر داد:

دستگیری عاملان قتل نوجوان 14 ساله در خرمدره

دستگیری-عاملان-قتل-نوجوان-14-ساله-در-خرمدره
فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره با اشاره مشاجره و نزاع دسته جمعی در حوالی خيابان مينو مارت از قتل نوجوان 14 ساله به ضرب چاقو خبر داد و گفت: عاملان این قتل بلافاصله دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ مقدم؛ فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وصول خبر نزاع دسته جمعی در حوالی خيابان مينو مارت بلافاصله ماموران واحد گشت خودرويی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وي ادامه داد: با حضور ماموران در محل؛ گزارش انتقال دو نفر مصدوم به بيمارستان و متواري شدن عاملان به مرکز گزارش و با عيادت از مصدومان در بيمارستان قتل يک نفر نوجوان 14 ساله و مداواي يک نفر مجروح توسط عوامل اورژانس تایيد شد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: با حضور کارآگاهان در محل قتل و شروع تحقيقات ميداني؛ 6 نفر عامل نزاع و قتل در کمتر از دو ساعت در مخفيگاه خود دستگير و جهت تکميل تحقيقات به مقر پليس آگاهي منتقل شدند.  

فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره در اين رابطه به توقيف سه دستگاه خودرو سواري متعلق به دستگير شدگان و کشف آلت قتل اشاره کرد و گفت: پرونده تکميلي جهت اخذ دستور قضائي به بازپرس ويژه قتل ارسال شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر