logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۶۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

برخورد پرايد با سراتو ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

برخورد-پرايد-با-سراتو-۶-نفر-را-راهی-بیمارستان-کرد-
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از برخورد پرايد با سراتو در جاده زنجان به میانه بالاتر از دانشگاه زنجان لاین جنوبی خبر داد و گفت: این حادثه ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

 داريوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حادثه تصادف در ۶ فروردین ماه ساعت ۲۲:۳۲ دقیقه به وقوع پیوسته است گفت: این حادثه در جاده زنجان به میانه بالاتر از دانشگاه زنجان لاین جنوبی اتفاق افتاده و ۶ مصدوم داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزور: در پی تصادف يک دستگاه پرايد و سراتو مصدومین حادثه توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های امام حسین(ع) و آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، ‌نیروهای اورژانس با آمادگی مضاعف برای خدمت به شهروندان تلاش می‌کنند و همگی در حال آماده باش شبانه روزی هستند.

تقی‌لو افزود: اورژانس استان زنجان در حال حاضر ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود و همشهریان دقت داشته باشند در صورت بروز حادثه در جاده‌ها با شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم به مصدومین در جاده‌ها انجام شود.

وی ابراز کرد: میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریت‌های شهری و جاده‌ای این استان مطابق با متوسط کشوری است و نیروهای اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر