logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۶۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

مغازه‌های پروژه سبزه‌میدان غیر از هدف تعیین شده واگذار نمی‌شود

مغازه‌های-پروژه-سبزه‌میدان-غیر-از-هدف-تعیین-شده-واگذار-نمی‌شود
شهردار زنجان با بیان اینکه احتمالا برگزاری مزایده مغازه‌های سبزه‌میدان بعد از 13 فروردین است، گفت: اگر قرار باشد مغازه‌های سبزه میدان غیر از هدف تعیین شده واگذار شود می‌توانم در عرض یک ماه این کار را انجام دهم اما بنده این کار را تحت فشار انجام نمی‌دهم، بنابراین مغازه‌ها غیر از هدف تعیین شده واگذار نمی‌شود.

علیرضا فیروزفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه واگذاری مغازه‌های سبزه‌میدان یک مسئله تخصصی محسوب می‌شود که اگر با فکر انجام نشود انتفاع مد نظر را در سال‌های دراز از دست خواهد داد، اظهار داشت: قرار است سبزه‌میدان به قطب گردشگری و محل ارائه صنایع دستی تبدیل شود که البته در این قطب صنایع دستی کل کشور ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

شهردار زنجان با بیان اینکه بدون برنامه‌ریزی اقدام به افتتاح مغازه‌های سبزه‌میدان نکردیم و در این راستا منافع کسبه بازار در صنوف مختلف باید لحاظ می‌شد، افزود: قرار نیست ما با تصمیمات نابه‌جا اکوسیستم شهری را با فشار رسانه‌ای به هم بزنیم و قرار نیست در مقابل فشار رسانه‌ای تسلیم بشوم برای اینکه خودم را خلاص کنم تصمیم نابه‌جایی نمی‌گیرم تا یک قسمت را خراب کنم و از آن طرف هم سالیان سال جلوی رسیدن پروژه به هدف نهایی را هم بگیرم.

وی با اشاره به اینکه برای واگذاری مغازه‌های سبزه‌میدان دو نوبت مزایده برگزار شده است، گفت: سرمایه‌گذارانی در این مزایده شرکت کردند اما صلاحیت آن‌ها احراز نشد.

فیروزفر با بیان اینکه در حال حاضر با یک شرکت گردشگری زیرمجموعه وزارت گردشگری چند جلسه برگزار شد و موافقات نهایی حاصل شده است، گفت: مزایده بعدی به زودی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این منطقه باید تبدیل به قطب گردشگری و عرضه محصولات صنایع دستی شود، اذعان کرد: ما کار خود را انجام می‌دهیم و تلاشمان این است که پروژه را به نتیجه نهایی برسانیم.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه از رسانه‌ها انتظار این است که به مدیریت و عملکرد صحیح در اداره شهر کمک کنند، خاطر نشان کرد: واگذاری مغازه‌های سبزه‌میدان متناسب با هدف تعیین شده انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد مغازه‌های سبزه میدان غیر از هدف تعیین شده واگذار شود می‌توانم در عرض یک ماه این کار را انجام دهم اما بنده این کار را تحت فشار انجام نمی‌دهم و پروژه را خراب نمی‌کنم. 

فیروزفر ادامه داد: پیش‌بینی بنده برگزاری مزایده برای مغازه‌های سبزه‌میدان بعد از 13 فروردین است و اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد در نهایت پروژه شکل نهایی خود را تقریبا از اواخر اردیبهشت‌ماه خواهد گرفت ولی اگر نشد، به حکم اجبار باید فکر دیگری کرد چرا که سه بار تلاش برای تحقق اهداف انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر