logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۳۲۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

علت تاخیر اجرای فاز شمالی سبزه‌میدان مشخص شد

علت-تاخیر-اجرای-فاز-شمالی-سبزه‌میدان-مشخص-شد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: فاز دوم پروژه سبزه‌میدان باید تا اواخر نیمه اول سال به اتمام می‌رسید اما آنچه که سبب تاخیر در اجرای پروژه شد وجود معارض‌های تاسیساتی بود.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تکمیل فاز شمالی سبزه‌میدان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اولویت‌دار شهر زنجان است؛ اظهار داشت: فاز دوم پروژه سبزه‌میدان باید تا اواخر نیمه اول سال به اتمام می‌رسید اما آنچه که سبب تاخیر در اجرای پروژه شد وجود معارض‌های تاسیساتی بود.

بیشتر بخوانید

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کارهای داخلی فاز شمالی سبزه‌میدان تقریبا به اتمام رسیده است، گفت: اگر اقدامات زیربنایی به اتمام برسد کارها سرعت بیشتری می‌گیرد. 

وی در خصوص علت استفاده نکردن تلوزیون موجود در پروژه سبزه‌میدان که مورد نقد شهروندان است، تصریح کرد: اگر تعیین و تکلیف مغازه‌ها به اتمام برسد، زمان روشنایی تلوزیون و مطالبی که منتشر خواهد شد مشخص می‌گردد.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه کل پروژه سبزه‌میدان زنجان در یک محدوده ۶.۶ هکتاری اجرا شده و برای سه هزار و ۷۰۰ متر مربع در این محدوده، غرفه‌هایی با کاربری تجاری و با زمینه فعالیت عرضه محصولات صنایع‌دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است، گفت: محدوده میانی این پروژه نیز عرصه‌ای به وسعت ۲ هکتار را شامل می‌شود.

در بخش شمالی پروژه سبزه‌میدان نیز به عنوان تالار شهر با ابعاد ۷ هزار مترمربع در دست ساخت است که کاربری فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر