logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۶۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف 7 ميلياردی انواع کالای قاچاق در زنجان

کشف-7-ميلياردی-انواع-کالای-قاچاق-در-زنجان-
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بيش از 7 ميليارد و 250 ميليون ريال در طرح 72 ساعته در استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ حسين بدری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستای مقابله همه جانبه و هدفمند با پديده شوم قاچاق کالا و ارز، پليس در طی 72 ساعت گذشته با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف انواع کالای قاچاق و احتکارس شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انواع کشفيات به دست آمده، شامل: يک دستگاه موتورسيکلت سنگين 1300 سی‌سی، 2 هزار و 799 قوطی نوشيدنی انرژی‌زای قاچاق، 5 هزار و 120 نخ انواع سيگار خارجی، 578 عدد فيلتر هوا و روغن خودرو، 26 کيلوگرم شکلات خارجی و 17 کيلوگرم پاستيل خارجی قاچاق می‌باشد که همه‌ی کالاهای مکشوفه تحويل انبار سازمان اموال تمليکی استان زنجان شد.

اين مقام انتظامی با اشاره به توقيف 3 دستگاه خودرو و دستگيری 5 متهم در اجرای طرح، خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بيش از 7 ميليارد و 250 ميليون ريال برآورد شده است.

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان در خاتمه به شهروندان توصيه کرد، در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پليس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در اين زمينه را به مرکز فوريت‌های پليسی 110 و 02421823080 اعلام  دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر