logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۶۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

۵ فوتی بر اثر تصادفات جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی در زنجان

۵-فوتی-بر-اثر-تصادفات-جاده‌ای-از-آغاز-طرح-نوروزی-در-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: متاسفانه از شروع طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از 24 اسفندماه تاکنون ۵ مورد فوتی در جاده‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از 24 اسفندماه در جاده‌های مواصلاتی آغاز شده و تا پایان روز 14 فروردین ماه سال 1403 ادامه خواهد داشت گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های مواصلاتی استان هستیم

بیشتر بخوانید

وی افزود: متاسفانه از آغاز طرح تاکنون ۵ فوتی در اثر تصادفات جاده‌ای گزارش شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز آخرین روز از تعطیلات یا به اصلاح پایان موج اول مسافرت‌های نوروزی است و از فردا شروع کار اداره‌جات می‌باشد شاهد ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی استان زنجان هستیم.

میناخانی ابراز کرد: ترافیک سنگین در سه محور اصلی آزادراه زنجان به تبریز، زنجان به قزوین و محور زنجان به بیجار مشاهده می‌شود و هر چه به پایان روز نزدیک شویم به حجم ترافیک در جاده‌ها افزوده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این نکته که موج دوم مسافرت‌ها از امروز یکشنبه ۵ فروردین ماه شروع شده و یک عده از افراد که برای موج دوم سفرها برنامه‌ریزی دارند وارد استان و یا از استان خارج خواهند شد و در نتیجه پیش‌بینی می‌شود که در ساعات آتی به حجم ترافیک در جاده‌ها افزوده شود.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه بیشتر تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی در طول مسیر رانندگی است و توصیه اکید بر رعایت قوانین راهنمایی برای داشتن سفری ایمن و مطمئن امری لازم و ضروری است اظهار کرد: از همه مهمتر استراحت در طول مسیر برای رانندگان در جاده‌ها توصیه می‌شود که متاسفانه بیشتر تصادفات در جاده‌ها بر اثر عدم استراحت کافی و خواب آلودگی رانندگان در طول مسیر است و رانندگان نسبت به این مهم دقت لازم را داشته باشند.

میناخانی افزود: از دیگر علت‌های تصادف در جاده‌ها بیشتر تصادفات تخلف حادثه‌ساز سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، عدم استفاده از کمربند ایمنی و خواب‌آلودگی رانندگان گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر