logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان:

کالای قاچاق به مقصد نرسيد

کالای-قاچاق-به-مقصد-نرسيد-
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقيف دو دستگاه کاميون و يک دستگاه خودروی سواری شوتی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 14 ميليارد و 850 ميليون ريال در اجرای تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسين بدری رئيس پليس امنيت اقتصادی استان در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای طرح 24 ساعته تشديد مبارزه با کالای قاچاق با اولويت مقابله با خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات و بررسی‌های پليسی، حمل کالاهای قاچاق با دو دستگاه کاميون و يک دستگاه خودرو سواری شوتی، برای ماموران محرز و رسيدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مامورين پس از هماهنگی قضايی در حين کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رويت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ايست متوقف که در بازرسی از خودروها در مجموع مقدار 26 هزار ليتر گازوئيل عرضه خارج از شبکه، تعداد هزار و 800 عدد اسباب بازی، 3 هزار و 116 عدد نوشيدنی انرژی‌زا خارجی و 733 عدد لوازم آرايشی قاچاق کشف گرديد.

وی عنوان داشت: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را 14 ميليارد و 850 ميليون ريال برآورد کردند که در اين خصوص 3 متهم دستگير شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضايی معرفی شدند.

بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجرای طرح‌های عملياتی مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پليس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرايم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوريت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر