logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۶۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی ابهر:

۹ بازرس بر بازار در ایام نوروز و ماه رمضان ابهر نظارت می‌کنند

۹-بازرس-بر-بازار-در-ایام-نوروز-و-ماه-رمضان-ابهر-نظارت-می‌کنند
مدیر جهاد کشاورزی ابهر گفت: ۹ بازرس در قالب تیم‌های ۳ نفره بر روند تولید مراکز تأمین و عرضه کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه رمضان در شهرستان ابهر نظارت می‌کنند.

حسن مولایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: نظارت و بازرسی بر مراکز تأمین و تولید کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان ابهر تشدید شده و در این راستا ۹ بازرس بر روند بازار نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این مانور که در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو عملیاتی شد، ۹ نفر بازرس در قالب تیم‌های ۳ نفره بر روند تولید مراکز تأمین و عرضه کالاهای اساسی مردم با محوریت تولیدکنندگان عمده، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها و کارخانجات، تحت عنوان استقبال از ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با هدف برخورد با تخلفات و تنظیم بازار نظارت می‌کنند.

مولایی تصریح کرد: برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشان در دستور کار بازرسان قرار دارد و در غیر این صورت توسط بازرسان جریمه و پس از تشکیل پرونده متخلفین به مراجع قضائی جهت رسیدگی ارسال خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی بر روند تولید مراکز تأمین و عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از یکم اسفند در سطح شهرستان ابهر آغاز شد و تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ و پایان ماه مبارک رمضان رصد و پایش بازار انجام می‌گیرد، در این ارتباط سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی هستند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : امید ] [ ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ]
جهاد و بهداشت مانور می دهند ای کاش به وضعیت قناری‌ها که از تخم مرغ شکسته وفاسد استفاده میکنند رسیدگی شود
فرم ارسال نظر