logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف خدابنده خبر داد:

فعالیت تیم‌های بازرسی برای کنترل بازار شب عید در خدابنده

فعالیت-تیم‌های-بازرسی-برای-کنترل-بازار-شب-عید-در-خدابنده
رئیس اتاق اصناف خدابنده گفت: در این شهرستان سه تیم مستقل بازرسی و یک تیم به صورت گشت مشترک ویژه جهت کنترل و نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، سید محمد حسینی رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و حال و هوای مردم در این روزها جهت تامین اقلام مایحتاج و کالاهای اساسی خود به ویژه با نزدیک شدن به حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال فروشگاه‌های عرضه بهاره نداریم و در قالب فروش فوق‌العاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اقدامات اتاق اصناف خدابنده در جهت کنترل و نظارت بر بازار شب عید و رمضان اعلام کرد: در شهرستان خدابنده سه تیم مستقل بازرسی و یک تیم بصورت گشت مشترک ویژه متشکل از ادارات صمت، اتاق اصناف، جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی با محوریت اداره صمت تشکیل شده است و این گشت‌ها و بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان خدابنده خاطر نشان کرد: گشت مشترک ویژه خدمات سفر از روز سه‌شنبه 15 اسفندماه با حضور روسای ادارات صمت،  میراث فرهنگی،  تعزیرات حکومتی و مسئول بهداشت و اتاق اصناف آغاز به کار کرده است.

این مقام مسئول اظهار عنوان کرد: با توجه به نوسانات قیمت‌ها از مردم درخواست می‌شود با مشاهده هر گونه تخلف از سوی فروشندگان و یا کم فروشی و قیمت‌های بالای خارج از میزان تعیین شده را به بازرسین گزارش دهند و با مشارکت و همکاری و هم یاری، ما را در خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر یاری کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر