logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۶۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حضور مدرس فدراسیون جهانی در محل آکادمی تیم‌های ملی؛

زنجان در بخش بانوان صاحب مربی بین‌المللی سطح ۲ تیراندازی با کمان شد

زنجان-در-بخش-بانوان-صاحب-مربی-بین‌المللی-سطح-۲-تیراندازی-با-کمان-شد
مربی تیراندازی با کمان زنجانی با کسب موفقیت در دوره ارتقاء مربیگری بین‌المللی بار دیگر نام این رشته ورزشی مهیج را در استان ورد زبان‌ها انداخت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، زهرا عباسی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در روزهای آخر سال در محل آکادمی تیم‌های ملی پایه تهران، گفت: این دوره مربیگری بین‌المللی در سطح کلاس دو جهانی به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور کریستوس کارمویریس از یونان به عنوان مدرس از فدراسیون جهانی18 تا 24 اسفند ماه با شرکت مربیانی از استان‌های کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی سطح این دوره از کلاس‌ها را بسیار بالا و آکادمیک ارزیابی کرد و افزود: در این دوره 27 مربی از 17 استان کشور حضور داشتند که پس از گذراندن طرح درس‌های مورد تایید فدراسیون جهانی و شرکت در آزمون، موفق به اخذ مدرک مربیگری بین‌المللی از سوی مدرس فدراسیون جهانی و فدراسیون تیراندازی با کمان شدند. 

عباسی با اشاره به بالا بردن جایگاه این رشته ورزشی در شهرهای استان زنجان، بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هماهنگی اداره کل ورزشی و جوانان استان و هیأت تیراندازی با کمان و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها بتوانیم زمینه را برای آموزش آکادمیک این رشته ورزشی بین سنین مختلف ارتقاء دهیم.

به گفته این مربی بین‌المللی، بی‌شک حضور مربیان این رشته ورزشی در دوره‌های مختلف مربیگری زمینه را برای نگاه علمی و  آشنا شدن با آخرین شیوه‌های مربیگری بالا خواهد برد.

عباسی با اشاره به جایگاه استان زنجان در این رشته ورزشی بر لزوم فراهم شدن امکانات و فضاهای مختلف برای آموزش در مرکز استان و سایر شهرها تاکید کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر