logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۵۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت ورزش‌های‌ جانبازان و معلولین استان زنجان:

تیرانداز زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیرانداز-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی-دعوت-شد-
رئیس هیأت جانبازان و معلولین از دعوت تیرانداز زنجانی به اردوی تیم ملی گفت: این تیرانداز زنجانی همراه سایر ورزشکاران مطرح کشور در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد.

طیب امیری در گفتگو با خبرگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اردوهای آمادگی سال جاری اظهار کرد: در سال جاری اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان در سومین مرحله از تاریخ  17 تا 27 اسفند ماه 1402 در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رقیه شجاعی تنها نماینده از طرف استان زنجان است که در این رشته فعالیت دارد اظهار کرد: شجاعی یک ورزشکار بسیار خوب و نمونه در رشته خود است. در چندین دوره از اردوها حضور فعالی داشت و چندین مسابقه اعزام شد. در مسابقات پیشرو که اعزام به پارالمپیک  2024  پاریس را داریم امیدواریم بتواند دراین مسابقه مقام خوبی کسب کند. 

رئیس هیأت جانبازان و توان یابان استان زنجان با بیان اینکه برای اردوی امادگی تیم ملی برنامه‌ای در نظر گرفته شده بود که دو نفر از بانوان به همراه مربی دعوت شده و به دلیل نبود شرایط نتوانستند شرکت کنند و این اردو هم در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در این ورزشی اذعان کرد: در سال جاری مسابقات پارآسیایی را پشت سر گذاشتیم و از 19 نفر ورزشکار،  7نفر از آن‌ها به مسابقات راه یافتند و متاسفانه مقام خوبی کسب نکردند. با وجود اینکه هیأت جانبازان از آن‌ها ریالی نمی‌گیرد با این وجود آن‌ها نیاز به حمایت دارند. 

امیری با اشاره به نبود حامی و کمبود اشتغال برای ورزشکارانی که از لحاظ جسمی دچار مشکلاتی هستند بیان کرد: از ورزشکارانی که در این رشته ورزشی فعالت می‌کنند هیچ‌ گونه حمایتی صورت نمی‌گیرد از مسئولین ارشد خواستاریم اشتغال زایی برای ورزشکاران در اولویت قرار گیرد.   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر