logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مدارس استان زنجان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

مدارس-استان-زنجان-آماده-استقبال-از-مسافران-نوروزی-است
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان آمادگی لازم را برای اسکان فرهنگیان فراهم شده است گفت: در سطح استان پذیرش مسافران نوروزی طبق روال سال‌های قبل آغاز شده است.

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در سطح استان آمادگی لازم را برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی طبق روال سال‌های قبل آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رزرو اینترنتی 21 اسفند ماه 1402 شروع شده و از هر نقطه کشور می‌توانند رزرو را انجام دهند و پذیرش حضوری هم از 28 اسفند ماه انجام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص آمادگی استان برای اسکان فرهنگیان یادآور شد: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش استان در قالب ۳۵ مدرسه و ۲۸۵ کلاس درس برای پذیرش مهمانان آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۸ نفر از عوامل اجرایی استان میزبانی مسافران مراکز اقامتی را بر عهده خواهند داشت، ادامه داد: به دلیل تقارن عید نوروز و ماه رمضان توصیه‌های مورد نیاز در فضاهای اسکان برای رعایت حال شهروندان و فضای عمومی روزه‌داری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر