logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۶۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بارش باران در آخرین روزهای سال، زنجان را در بر می‌گیرد

بارش-باران-در-آخرین-روزهای-سال،-زنجان-را-در-بر-می‌گیرد-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان و صدور هشدار زرد گفت: بارش باران و برف در انتظار استان زنجان است.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز شرایط جوی نسبتا پایدار خواهد بود اما از عصر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه سامانه بارشی قدرتمندی از جو منطقه عبور کرده به تناوب سبب بارش باران و تشدید وزش باد در سطح استان خواهد شد و هشدار زرد رنگ صادر شده است گفت: دمای هوا طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت اما در صبح روز یکشنبه بطور نسبی کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان امروز نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارش بیشتر به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف است و بعد از ظهر با وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود و این شرایط کم و بیش طی فردا نیز ادامه خواهد داشت.    

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته ایستگاه خدابنده با 2 درجه سلسیوس سردترین و ایستگاه گیلوان با 26.7 درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

سلطانی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۹ درجه، ابهر و خرمدره چهار و ۱۶ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۵ درجه، قیدار دو و ۱۷ درجه، سلطانیه سه و ۱۵ درجه و ماهنشان هشت و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.  

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ]
دستتون درد نکنه
فرم ارسال نظر