logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۱۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دمای هوای استان زنجان افزایش می‌یابد

دمای-هوای-استان-زنجان-افزایش-می‌یابد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز هوای مناطق مختلف استان غالبا صاف پیش‌بینی می‌شود و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود گفت: دمای هوای استان زنجان افزایش می‌یابد.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تا پایان هفته جاری شرایط پایدار جوی در استان حاکم خواهد بود گفت: دمای هوا طی روزهای آینده افزایشی خواهد داشت و امروز هوای مناطق مختلف استان غالبا صاف پیش‌بینی می‌شود و گاهی با وزش باد همراه است.

بیشتر بخوانید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: از روز جمعه تا روز شنبه با عبور امواجی از منطقه، شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد به حد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود و دمای فعلی زنجان منفی یک درجه است.

نجفی افزود: هفته آینده روز شنبه رگبار باران و احتمال رعدوبرق برای استان انتظار داریم که در ارتفاعات بارش‌ها به شکل برف است و از ظهر روز شنبه دما به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته ایستگاه خیرآباد با 8- درجه سلسیوس سردترین و ایستگاه چورزق، گیلوان و دستجرده با 17 درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی ۲ و ۱۱ درجه، ابهر منفی سه و ۱۳ درجه، خرمدره منفی یک و ۱۲ درجه، آببر پنج و ۱۵ درجه، قیدار صفر و ۱۰ درجه، سلطانیه منفی پنج و ۱۱ درجه و ماهنشان یک و ۱۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر