logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۶۱۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

متکدیان در ابهر جمع‌آوری و ساماندهی می‌شوند

متکدیان-در-ابهر-جمع‌آوری-و-ساماندهی-می‌شوند-
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: به زودی متکدیان با طرحی که داریم جمع‌آوری و به مدت ۳ ماه در محلی نگه‌داری خواهند شد تا این امر باعث شود دوباره به تکدی‌گری باز نگردند.

سعید بهاوری در در حاشیه مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و هنری شهرداری ابهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن عرض تبریک روز شهردار گفت : مرکز فرهنگی و هنری شهرداری ابهر توسط خیر شهرستان ابهر سیدمسعود امینی در کنار بهشت فاطمیه شناط احداث شده، لازم می‌دانم از ایشان تشکر کرده که همیشه در کارهای نیک و فرهنگی پیش قدم هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شورا و شهرداری ابهر در راستای حمایت از NA که یک انجمن بین‌المللی غیردولتی است که اساس و مایه آن از دل جامعه بیرون آمده و هدف این انجمن بهبود و ترک اعتیاد معتادان است و روند کار این است که اعضای انجمن معتادان گمنام ترک کردن و زندگی کردن بدون مواد مخدر را از هم یاد می‌گیرند و عوارض و ناهنجاری‌هایی که در زندگی‌شان دیده می‌شود را بهبود می‌دهند، شهرداری این مرکز را برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری این افراد در اختیار آنان قرار می دهد.

بهاوری تصریح کرد: شهرداری برای کمک به جمع‌آوری معتادان در حال مصرف مواد در سطح شهر یک دستگاه ون را در اختیار نیروی انتظامی شهرستان ابهر قرار خواهد داد که اگر معتادی در سطح شهر در حال مصرف دیده شود به مدت دو سال تمام در اختیار کمپ جهت ترک و برگشت دوباره به زندگی قرار گیرد.

 رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به متکدیان چهارراه‌های ابهر، گفت: به زودی متکدیان با طرحی که داریم جمع‌آوری و به مدت ۳ ماه در محلی نگه‌داری خواهند شد تا این امر باعث شود دوباره به تکدی‌گری باز نگردند. 

این مسئول از شهردار ابهر خواست که یک چنین مرکزی هم در آینده نزدیک در پارک حسین آباد احداث کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر