logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۱۶۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ابهر در گفتگو با موج رسا:

متکدیان ساماندهی شده باید از سطح شهر ابهر جمع‌آوری شوند

متکدیان-ساماندهی-شده-باید-از-سطح-شهر-ابهر-جمع‌آوری-شوند
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ابهر گفت: با توجه به اینکه افرادی‌ که تکدی‌گری می‌کنند برخی تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند گفت: متکدیان ساماندهی شده باید از سطح شهر ابهر جمع‌آوری شوند.

اکبر طاهری زاده در گفت‌وگو با موج رسا; اظهار کرد: شهرداری ابهر دارای گرمخانه ۱۸ تخته استراحت است و حمام، غذای گرم در این مکان ارائه داده می‌شود، ولی با قرار دادن این مکان‌ها در اختیار متکدیان شاهد جمع‌آوری تکدی‌گری نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این گرمخانه‌ها برای افراد در راه‌مانده، آسیب‌دیده و بی‌خانمان‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: متکدیان مجرم هستند، در خصوص متکدی بومی که عضو نهاد حمایتی است باید بررسی شود و خدمات اجتماعی که از سوی این نهاد برای او و خانواده‌اش صورت می‌گیرد را محدود کرد تا متکدی وادار به ترک این جرم شود.

طاهری زاده افزود: در خصوص متکدیان سازمان‌یافته اقدام ضربتی صورت گرفته شده بود که متاسفانه باز شاهد بازگشت این متکدیان به سطح شهر هستیم و باید بررسی و مطالعه صورت بگیرد و با کمک نیروی انتظامی و سپاه خودروی این متکدیان شناسایی و برخورد شود و نباید با این‌گونه متکدیان مماشات صورت بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: بهزیستی به عنوان دستگاه متولی باید در این خصوص به مراجع قانونی شکایت کند و ما نیز از مراجع قضایی خواستاریم که در این خصوص برخورد جدی صورت بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ابهر ضمن تشکر از مجموعه اورژانس اجتماعی و شهرداری در خصوص جمع‌آوری متکدیان و نیروی انتظامی که در این خصوص بسیار زحمت می‌کشند، گفت: ما شاهد هستیم برخی متکدیان حرفه‌ای دارای درآمدهای بسیار بالایی هستند این کار جرم محسوب می‌شود، بنابراین این معضل نیازمند اقدام فوری و ضربتی است و تا این معضل از سطح شهر جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر