logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۶۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیأت والیبال استان زنجان خبر داد:

راه اندازی لیگ والیبال بخش دختران و پسران در زنجان

راه-اندازی-لیگ-والیبال-بخش-دختران-و-پسران-در-زنجان
دبیر هیأت والیبال استان زنجان با بیان اینکه سال جاری برای اولین بار لیگ والیبال راه اندازی می‌شود گفت: راه اندازی لیگ والیبال استان در رده‌های پایه در دو بخش نوجوانان و جوانان، «دختران و پسران» برگزار می‌شود.

کامران لطفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه سال جاری برای اولین بار لیگ والیبال راه اندازی می‌شود گفت: راه اندازی لیگ والیبال استان در رده‌های پایه در دو بخش نوجوانان و جوانان، «دختران و پسران» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این مسابقات با شرکت ۲۸ تیم از سراسر استان برگزار شد و بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه دار خواهد بود.

دبیر هیأت والیبال استان زنجان ادامه داد: به همت هیأت والیبال از پنجم فرودین ماه ۱۴۰۳ مسابقات جام رمضان در خانه والیبال که در دو بخش آقایان و بانوان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با 5 شهرستان استان زنجان مسابقاتی داشتیم عنوان کرد: برای اولین بار با پنج شهرستان‌ استان زنجان در روز‌های آخر هفته مسابقاتی داشتیم و نفرات تیم به شهرستان‌ها از جمله هیدج؛ قیدار؛ صائین قلعه و ابهر اعزام می‌شدند.

لطفی ادامه داد: در گذشته مسابقات به صورت متمرکز بود و در طول یک هفته به کار خود پایان می‌داد اما اکنون هر هفته مسابقات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ تیم از سراسر استان شرکت کردند افزود: این ۲۸ تیم در قالب ۷۰۰ نفر بازیکن؛ کادر فنی؛ عوامل اجرایی و داوران در این مسابقات شرکت کردند که همچنان ادامه دارد.

دبیر هیأت والیبال استان زنجان با بیان اینکه مسابقات والیبال روند نسبتا‍ً خوبی دارد اظهار کرد: در رده‌های پایه نیازمند تمرین‌های مکرر هستیم.

وی با اشاره به اینکه  مسابقات لیگ والیبال بیان کرد: مسابقات از آبان ماه آغاز شد و اردیبهشت ماه سال پیشرو پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر