logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۱۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سر مربی تیم والیبال بانوان استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

حضور مقتدرانه والیبالیست زنجانی در تیم ملی

حضور-مقتدرانه-والیبالیست-زنجانی-در-تیم-ملی-
سر مربی تیم والیبال بانوان استان زنجان با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختران آسیا در حال برگزار است گفت: در این رقابت‌ها والیبالیست زنجانی تاریخ ساز والیبال زنجان شناخته شد.

رقیه مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تیم ملی ایران برای نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیایی از 10 الی 17 تیر ماه سال 1402 به میزبانی شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود اظهار کرد: این مسابقه با حضور 12 تیم در حال برگزاری است که در قالب 4 گروه در دوره مقدماتی رقابت دارد و ایران با تیم‌های استرالیا و ژاپن در گروه B  هم گروه است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طی مسابقات که 11 تیر ماه انجام شده تیم ملی کشورمان نتیجه را به تیم ملی ژاپن واگذار کرده و امرور 12 تیر ماه ساعت 30 : 10 به وقت ایران به مصاف تیم ملی استرالیا رفته است.

سر مربی تیم والیبال بانوان استان زنجان عنوان کرد: نیلوفر محمدی در صورتی تاریخ ساز والیبال زنجان شناخته شده است که در بخش بانوان و آقایان که هیچ نماینده‌ای از استان زنجان در رشته والیبال به تیم ملی اعزام و معرفی نشده بود.

محمدی افزود: نیلوفر محمدی اولین نفر از استان زنجان،  که عضو تیم ملی شده و به مسابقات آسیایی اعزام شده است و این افتخاری بزرگی برای استان زنجان محسوب می‌شود.

وی گفت: نیلوفر محمدی جزو ترکیب اصلی تیم ملی ایران در مسابقات آسیا حضور دارد و از نفرات ذخیره نیست و در پست دریافت کننده قدرتی حضور فعال دارد.

سر مربی تیم والیبال بانوان استان زنجان ابراز کرد: نیلوفر محمدی 15 سال سن دارد و از سن 8 سالگی رشته ورزشی والیبال را به صورت جدی و حرفه‌ای در کانون نام آوران زیر نظر مربی آغاز کرده است و فعالیت این نوجوان ورزشکار زنجانی تاکنون ادامه‌دار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر