logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۶۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

دشمنان برای تخریب عفت عمومی و حیازدایی برنامه‌ریزی کرده است

دشمنان-برای-تخریب-عفت-عمومی-و-حیازدایی-برنامه‌ریزی-کرده-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه دشمنان برای تخریب عفت عمومی و حیازدایی برنامه‌ریزی کرده است گفت: دشمنان کور خواندند چرا که زنان مسلمان الگوهایی مانند حضرت خدیجه، حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند حیا و عفت زنان مسلمان خدشه‌دار شود گفت: دشمنان کور خوانده‌اند زیرا زنان مسلمان الگوهایی مانند حضرت خدیجه، حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) دارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروزه در خود اروپا و غرب به مقام و عظمت زن پی برده‌اند و شعار می‌دهند «مادر برگرد به خانه» آنها متوجه شده‌اند که نباید زن ابزاری برای شهوت و برخی مسائل دیگر باشد.

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه 25 اسفندماه سالروز شهادت سردار سرلشگر مهدی باکری و روز شهردار است اظهار کرد: شهید والامقام مهدی باکری مدتی شهردار ارومیه بودند و شهردار باید خدمتگزار و از خود گذشته باشد و این روزعزیز به شهردارهای شهرستان و مجموعه شهرداری تبریک عرض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به اینکه باید به این نکته توجه داشت که کدام دستاوردها توانسته نظر مبارک مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح را به خود جلب کند، گفت: ارتش در گسترش ماموریت برخی نیروهایش نظیر نیروی دریایی که نمونه آن ماموریت تاریخی ناو گروه 86 در سفر به دور زمین است خوش درخشید.

وی با بیان اینکه سپاه که در حوزه‌هایی نظیر افزایش عمق استراتژیک کشور و مقابله با اقدامات تروریستی و ضد امنیتی،  ایجاد بازدارندگی فعال در برابر تهدیدات مختلف خارجی در کنار افزایش توان رزمی نیروهای مختلف به ویژه در عرصه دریا و هوا فضا موفق عمل کرده است اظهار کرد: در همین راستا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مفتخر به دریافت نشان ذوالفقار (عالی‌ترین نشان نظامی ایران) به دستان مبارک فرمانده معزز کل شدند.

امام جمعه شهرستان طارم در ادامه عنوان کرد: در کشور سه قوه داریم قوه مجریه، مقننه و قضاییه است که هر کدام وظیفه مشخص دارند که در مورد قوه مقننه مقام معظم رهبری فرمودند؛ تمام سعی و تلاش‌ها در افزایش کارآمدی مجلس دوازدهم باشد.

حجت‌الاسلام منصوری در ادامه با اشاره به حمایت از قشر کارگر جامعه ابراز کرد: حقوق کارگران کم است و در شرایط فعلی با ماهانه 8 میلیون تومان نمی‌توان زندگی کرد.

وی همچنین با اشاره به جنایات در غزه توسط رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل و با حمایت‌های آمریکا افزود: مقام معظم رهبری در این باره فرمودند؛ در دنیای اسلام برخی دولت‌ها به دشمنان مردم مظلوم فلسطین کمک می‌کنند که به امید خدا سزای این جنایات را خواهند دید.

امام جمعه شهرستان طارم اضافه کرد: شرایط زندگی در غزه وخیم است و 90 درصد کودکان ابتلا به بیماری حصبه،  کلیوی و ریوی هستند و بیش از 60 درصد زنان باردار در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام منصوری همچنین با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه انس با حضرت قرآن ناطق(عج) است و این انس شامل انس گرفتن با قرآن مکتوب نیست بلکه قرآن ناطق همان وجود نازنین و مبارک امام زمان(عج) را شامل می‌شود.  

وی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز تاکید کرد: در تعطیلات نوروز حتما رانندگان عزیز اخلاق رانندگی را رعایت کنند تا خدایی نکرده سفر را برای خود و دیگران تلخ نکنند ورعایت مقررات رانندگی باید سر لوحه یک راننده خوب باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر