logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۶۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر خبر داد:

تشدید بازرسی‌های گشت‌های مشترک در ابهر ویژه ماه رمضان و نوروز

تشدید-بازرسی‌های-گشت‌های-مشترک-در-ابهر-ویژه-ماه-رمضان-و-نوروز-
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: گشت‌های مشترک بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در شهرستان ابهر با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

رضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: برای صیانت از حقوق شهروندان، طرح پایش بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند امسال آغاز شده و با شدت بیشتری تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی سرعت، دقت و انصاف را لازمه رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی دانست و افزود: با توجه به اختیارات قانونی تعزیرات حکومتی، گشت‌های مشترک با حضور رؤسای شعب برگزار و در صورت مشاهده و احراز تخلف، حکم قانونی در محل صادر و اجرا می‌شود.

شکوهی با تأکید بر لزوم پایش فرآیند نگهداری و عرضه کالاهای اساسی، گفت: با توجه به درخواست به حق مردم، شرایط بازار و نوسان قیمت‌ها، برای پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، علاوه بر نظارت خرده‌فروشان و کسب و کارهای کوچک، شرکت‌های تولیدی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انبارها، بنکداری‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های مرغ و گوشت، مجتمع‌های رفاهی، پایانه‌های مسافربری و… بازرسی و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات با همکاری دستگاه‌های ناظر به صورت تمام وقت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات احتمالی در بازار را با سامانه‌های ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صمت گزارش دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر