logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۶۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ابهر:

کمیته ایثارگران در شهرداری ابهر باید تشکیل شود

کمیته-ایثارگران-در-شهرداری-ابهر-باید-تشکیل-شود-
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ابهر گفت: از شهردار ابهر درخواست داریم کمیته ایثارگران را در شهرداری تشکیل دهند زیرا وجود این کمیته در ساختار شهرداری و شورا وجود دارد ولی آن را احیا نکرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سیدعلی حسینی در مراسم تکریم از خانواده شهدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت سیزدهم، عنوان کرد: ایشان فرمودند؛ ساختار فرهنگی کشور نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد. ما در ساختار فرهنگی کشور مشکل داریم و یک حرکت انقلابی لازم است.

بیشتر بخوانید

وی با توضیح اینکه طبق تأکیدات مقام معظم رهبری ما باید پیام شهید را بشنویم، افزود: از این پیام‌ها باید برای آبادی دنیا و آخرت خود بهره گیریم.

حسینی با اشاره به اینکه شهدا انسان‌های وارسته‌ای هستند که در راه اسلام و انقلاب جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و فدا کردند، افزود: خدمت‌گزاری به خانواده معظم و مکرم شهدا یک افتخار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ابهر گفت: با یادآوری اینکه شهدا مظهر اقتدار ملت ایران هستند، تصریح کرد: با توجه به نقش شهدا و خانواده‌های آنان در جامعه از شهردار درخواست داریم کمیته ایثارگران را در شهرداری ابهر تشکیل دهند زیرا وجود این کمیته در ساختار شهرداری و شورا وجود دارد ولی آن را احیا نکردیم.

حسینی با اشاره به اینکه همه ما باید وظیفه خود را نسبت به امام و شهدا انجام دهیم، توضیح داد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و هر چه برای آنان کار کنیم باز ادای دین نکرده‌ایم.

وی با بیان این مطلب که شهدا برای بقاء انسانیت و شرافت جان خود را فدا کردند ولی ما از آنها غافلیم، بیان کرد: وظیفه انسانی ما این امر را ایجاب می‌کند که در راه شهدا و خانواده آنان کار تأثیرگذاری انجام دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر