logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۵۱۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اعزام جمعی از ایثارگران زنجانی به مسابقات کشوری قرآن کریم

اعزام-جمعی-از-ایثارگران-زنجانی-به-مسابقات-کشوری-قرآن-کریم
فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 18 نفر از ایثارگران زنجانی به سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران کشور به میزبانی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از  ایثار واحد زنجان، محمدکاظم سلامت معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: این دوره از مسابقات در بخش خواهران 8 تا 11 بهمن‌ماه و در بخش برادران 13 تا 16 بهمن‌ماه به میزبانی مشهد مقدس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی، مناسبت‌ها و آیین‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: از استان زنجان نیز 12 خواهر و 6 برادر به مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعزام و در رشته‌های حفظ و قرائت تحقیق به رقابت می‌پردازند. وی یادآور شد: مرحله شهرستانی این مسابقات در خرداد ماه و مرحله استانی آن در مهر ماه سالجاری برگزار و برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر